søndag den 22. januar 2012

GODKENDT !!!!!!!!!!!!

Hejsa læsere!
Jeg har vilde nyheder... synes jeg!

Jeg er blevet GODKENDT I USA!!!!!!

Så nu begynder de at lede efter familie til mig, og jeg kan SLET IKKE VENTE! Hvor er det vildt!

I må undskylde alle udråbstegnene, men kan slet ikke holde det inde. Det er helt vildt. Så næste gang der sker noget, har jeg fået en familie. Er det ikke lige vildt?

Det var bare det. Nu kan jeg sove lykkeligt. Hvis jeg overhovedet får sovet i nat.

Over and out :-)

Ps. Er det ikke vildt? 

4 kommentarer:

  1. Hej Pauline.

    Din blog er super nice, jeg skal også afsted til USA i det samme skoleår som dig, så jeg er selvfølgelig blvet fast læser så jeg kan følge med i din blog:)
    Du må meget gerne kigge forbi min: http://amanda-milestone.blogspot.com/

    -Amanda Overgaard

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amanda!
      Hvor er det dejligt at høre fra andre der også skal afsted! Elsker det! :-)
      Jeg er glad for at høre at du godt kan lide min blog, det betyder mere end du tror:-))
      Jeg tjekker også lige din ud og bliver fast læser! Glæder mig til at følge dig:-)

      Slet
  2. Ja, det er super dejligt at høre fra andre der også skal afsted!:) Og ikke mindst få noget kontakt.:) Jeg synes det er vildt fedt at følge med i hvor langt andre er kommet i processen!:)
    Glæder mig lige så meget til at følge dig!:)

    SvarSlet
  3. Samme her! Det med lige at få skrevet samme med nogen der har det på samme måde :-)
    Jeg er medlem af en gruppe på facebook hvor jeg får skrevet med mange udvekslingsstudenter (mest fra Norge og Sverige) og der er allerede nogen der har fået familier :-O
    Det er helt vildt!


    Ps. Må jeg linke til blog her på siden? :-)

    SvarSlet