tirsdag den 17. april 2012

Camp A

Hejsa derude!
Jeg ville bare lige kort fortælle om Camp A, som jeg jo var på i weekenden. Det var super fedt! Jeg mødte en masse andre kommende udvekslingsstudenter, og selvom det virkede som om at ALLE havde fået en familie, var jeg dog langt fra den eneste der stadig sad og ventede rastløst. Der var seks returnees (Folk der har været afsted tidligere), og det var super fedt, at høre dem fortælle om deres erfaringer, og hvordan deres år havde været.
Nu har jeg et, man kan vel kalde det et netværk, af udvekslingsstudenter, der lige som mig skal afsted til USA med Interstudies til sommer. Det var så fedt at snakke med nogen som skulle det samme som mig, og de kunne sætte sig ind i hvordan jeg tænkte og havde det, fordi de havde det på samme måde!
Så efter at have hørt om USA, værtsfamilier, High School er jeg fuldstændig klar til at tage afsted, og jeg glæder mig endnu mere nu end nogensinde før! Bring it on America!

Derudover har jeg købt en bog der hedder "The Exchange Student Survival Kit" af Bettina Hansel som eftersigende skulle være guld værd for kommende udvekslingsstudenter, og nu da jeg har modtaget og læst alle de kloge udtalelser fra vigtige mennesker ude på omslaget af bogen, er jeg sikker på at den nok skal blive god at have! Kan ikke vente med at komme i gang med den! Og så var den billig... Jeg købte over Amazon, og jeg tror jeg betale 190 kr ca. for selve bogen og fragt, så jeg er lykkelig. Den er så også på engelsk, men det er jo bare fedt, for så kan jeg få øvet mig lidt :-)

89 days unplaced by the way! Det kunne godt snart tage at ændre sig :-(

Over and out! :-)))

3 kommentarer:

  1. Det er en RIGTIG god bog (har allerede læst den, hihi) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg havde hørt om den tidligere, men da du skrev om den inde på din blog, (og skrev at den var så billig), så tænkte jeg: "Nu slår jeg til":-P
      Så tak Lotte :-))

      Slet
  2. Hey Pauline :-)
    Nu har jeg også fået oprettet en blog og jeg tænkte på om du ikke havde lyst til at kigge lidt på den og evt blive fast læser? Det er jeg allerede på din.

    SvarSlet