søndag den 25. marts 2012

Bare lige hurtigt!

Jeg læste lige en rapport om udvekslingsorganitationerne/hvor tilfredse udvekslingsstudenter var for deres år i udlandet og der var et spørgsmål om hvornår folk fik af vide, hvornår de fik noget at vide om deres familier og ... i Interstudies fik 54 % af udvekslingsstudenterne familie mere end to måneder før afrejse! (De var den eneste organisation (som er godkendt af staten) som havde over 50 % i den kategori.) Det betyder at der er stor chance for at jeg får familie mere end to måneder før afrejse! Det er jeg ekstra glad for at høre, for det første fordi det betyder at DER ER STOR CHANCE FOR AT JEG FOR NOGET AT VIDE OM FAMILIEN MERE END TO MÅNEDER FØR AFREJSE, men også fordi min mor har fået den opfattelse at Interstudies først fortæller os om vores familier 2 UGER før afrejse, fordi vi kender en pige, som var i den situation! Så nu kunne jeg få lov til råbe til min mor: "IN YOUR FACE!" Okay... det gjorde jeg ikke, men jeg fortalte hende det med stor begejstring og hun var faktisk ret imponeret.
Nå men, det er jo også gode nyheder for alle I andre Interstudiesser (hvis man kan sige det), som ikke har fået familie endnu!
Derudover var der jo også et program på DR1 den anden dag, der handlede om udvekslingsstudenter i USA som var blevet sexualmisbrugt. Der blev talt om to organisationer - den ene Interstudies. Selvom det var ganske sørgeligt at høre om, og det er forfærdeligt at sådan noget kan ske, så stoler jeg stadig på Interstudies. Ellers sender jeg en mail til dem og skriver: "I sender mig ikke over til en sex-forbryder vel? :-( "
Ej, det gør jeg ikke, og jeg er sikker på, at jeg nok skal få en dejlig og god familie! DR blæser det hele op og får det til at lyde som om Annette fra Interstudies er et forfærdeligt menneske, og det syntes jeg simpelthen er så tarveligt! Det er også tarveligt at sende det lige nu, hvor vi sidder så mange og venter på at få en familie og komme til USA. Men det er selvfølgelig ligemeget hvornår de sender det, så vil der altid sidde nogen og tænke: prut. 


Når, det var et underligt indlæg. JEG VIL HAVE EN FAMILIE NU!

Over and out :-)

2 kommentarer:

  1. Hej igen! :-)
    Man kan jo også sige, at det at de sender en udsendelse som den, det gør måske også at Interstudies er endnu mere opmærksomme på det de gør, fordi de ikke vil gøre noget forkert!
    Helt negativt er det ikke - Interstudies er godt nok! ;-)

    Vil glæde mig til at følge dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej:-)
      Ja det snakkede vi også om herhjemme! Nu bliver det hele nok lige tjekket en ekstra gang igennem! Og de er helt klart gode nok! Jeg stoler på dem:-))

      I lige måde:-)

      Slet