fredag den 31. maj 2013

3 uger

Min computer har forevigt besluttet sig for at forlade mig. Den vil bare ikke tænde. Så nu bliver det til mobil-blogging, som ofte leder til utallige a stavefejl på grund af stavekontrol og kan-ikke-ramme-de-rigtige-bogstaver-syndromet, så jeg undskylder på forhånd:-)

Min computers lille stunt er også en grund til at jeg ikke har blogget så meget.  Det sidste indlæg var fra Suzanne's computer, men det tager for lang tid med hensyn til at indsætte æ, ø og å. Så nu bliver det mobilen, men har jo desværre ikke nogen billeder fra mit kamera. 

Nå, lad mig se om jeg kan huske hvad der er sket over de sidste par uger. Lad os bare starte med de sidste par dage. I går (30/5) fyldte Jeremy 18 år og han GRADUATED også igår, så det var super cool at opleve. Suzanne ringede Rachel og jeg ind i går, og sagde at vi ville tage dag fri fra skole for at hænge ud med familien. Vi tog til frisøren og jeg fil klippet hår, men Suzanne fik farvet og klippet og Rachel fik High Lights og klippet selvfølgelig, og da vi kom hjem derfra var Suzanne's forældre kommet på besøg for Jeremys graduation, så det var super hyggeligt at møde dem. 
Det var en stor flot ceremoni, hvor Mr Borrows (kåret seniorens favorit lærer) holdte en sjov, smart tale, som nu kun en engelsk lærer kan gøre det. Under ceremonien blev der to gange lavet henvisninger til den flotte sneskulptur som Jeremy lavede i vinters, så det var vi alle (især jeremy) rigtig stolte over. Fyren som sikkert er den klogeste på skolen fik også lov til at holde en tale, selvfølgelig, og selvom jeg havde forestillet mig at han ville være sådan en lille nervøs nørd, så gik han derop og startede ud med at tage sin iPhone op af lommen og sagde: "okay, så vil jeg gerne lige starte med at tage en selfie, så hvis i alle lige kunne være søde at smile" og så vendte han sig om og tog et billede af sig selv med alle os i baggrunden. Det syntes jeg nu var meget sjovt og charmerende. Og det var også en super god tale han holdte. 

Derudover har jeg en masse lektier for hele tiden, og hele den sidste uge har jeg brugt på at løbe, lave lektier og sove. Alle lærerne giver simpelthen så mange lektier for, så jeg brugte også hele starten af min fredag eftermiddag på at lave biologi, og senere på weekenden skal jeg lave biologi review og historie review, så det skal nok blive ganske underholdende. 

Der er fra idag af præcis kun 3 uger til at min familie kommer og jeg glæder mig super meget! Men først skal jeg lige have overstået sophomore year of High School. Hvilket er ovre på torsdag! Kun 4 mere dage og så er det sommer! Glæder mig utroligt meget:-)
Eksamaner på onsdag og torsdag og så er jeg færdig!

Tror det var det for denne gang! Håber det var godt nok! 

Knus og kram fra mig:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar