onsdag den 5. juni 2013

Sofias graduation!

Igår var jeg til Sofias graduation ceremoni, hvor jeg hang ud med hendes veninde Lily, i stedet for bare at sidde helt alene, og det var super hyggeligt! Hun er super klog og kan snakke kinesisk og alt muligt, så hun var rigtig underholdende!
Der var 605 elever og selve navne op råbningen tog omkring en time. Derudover var der utallige af lange taler, så det tog næsten 3 timer at komme igennem. Vi var i noget der hedder the Delta Plex, som jeg tror også bliver brugt til sport events osv, så det var rigtigt stort og flot. Sofia var så fin og hun havde tegnet et dansk flag på hendes hat, så man kunne altid se hvor hun var:-)
Bagefter brugte vi en time på at rende rundt og finde alle hendes venner som hun ville tage billeder med, så det var også rigtigt sjovt!
Derefter tog jeg hjem med Linda og Karl, som er sofias værtsforældre, og Lily og Monica (begge Sofias gode veninder) og vi havde en super hyggelig tur hjem - mens sofias tog til Senior Bash som er sådan noget event halløj for seniorne efter de er gratuated. 

På fredag holder hun så åbenthus og lørdag rejser hun, så det bliver jo helt underligt uden hende! Nu er jeg jo snart "helt alene"! 

I aften har jeg min soccerbanquet, hvor vi får overtakt diplomer osv, så det skal nok blive hyggeligt:-)

Her til morgen havde jeg min første eksamen (US history), hvilket gik meget godt. Den var forholdsvis let, selvom jeg tvivler på at jeg fik 100%. Efter frokost (11:40) har jeg min engelsk eksamen og imorgen er det så spansk og biologi. Tror nok det skal gå stille og roligt:)

Der er kun 16 dage til at min familie kommer, så der er jo super fantastisk!!

Da det er er den anden sidste dag of School i Amerika har jeg jo lige pludselig fået travlt med at tage billeder af alle mine venner osv! Igår købte Amy icecream (at lunch) til Annie og jeg, som en tak for et hyggeligt semester, hvilket var SÅ hyggeligt! Kommer til at savne de tøser så meget:-)

Udover det så er vi ellers rigtig begyndt at planlægge hvad tiden skal gå med når mine forældre kommer, så det lyder til at Suzanne og familien også glæder sig til at de kommer, hvilket er super fedt! MEEEEN først skal jeg lige have nydt næsten 2 uger af sommer i Amerika, hvilket kommer til at består af træning, stranden og...... Hygge gætter jeg på. Bare hænge ud - glæder mig til at opleve den amerikanske sommerferie:-)

Knus og kram fra mig

Her er et billede af Robby og Rachel fra spansk - kommer til at savne at have spansk med de tosser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar