mandag den 8. april 2013

Chicago imorgen!

Hey alle sammen! Imorgen gaar turen jo til Chicago med the Senior Class, som nok skal blive rigtig sjovt! Glaeder mig saadan!

Det jeg egentlig lige ville sige at en artikel som jeg har vaeret med til at skrive i skolen om noget Biologi, er blevet inkluderet i den lokale avis. Derudover bliver den vist ogsaa puttet i et nationalt blad, saa det bliver jo rigtig spaendende! Skal nok fortaelle lidt mere om det en anden gang. Men her er et link til det. Hvis i gaar lidt ned paa siden er der nogle PDF filer og hvis i vaelger den foerste (April, Maj) saa er jeg i den avis, og artiklen handler som sagt om biologi og en prarie ude foran skolen, paa den sidste side faktisk tror jeg, og jeg har skrevet det stykke med noget i den stil alla: "We've all had those teachers..." i foerste spalte nede for neden, og saa over til naeste afsnit i naeste spalte! Er lidt stolt!

Paa side 13 er der ogsaa et billed af min vaerts bror forresten, hvor han spiller ukulele til Spartan Idol, i et hoejst chamerende outfit :)

Ville bare lidt sige det! Her er linket:
http://spartachamber.com/coc/sparta-today-newspaper/
1. PDF FIL!! April-May 2013

Knus og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar