tirsdag den 2. april 2013

Spring Break 2013

Faktisk, lige efter jeg skrev det indlæg i torsdags så tog kørte Jeremy og jeg til Rockford og stod på longboard rundt omkring i byen, og rigtig nødt sommersolen, og så gik vi ind og spiste frokost på en bar, og de var kendt for deres hotdogs - og de var da sørme også vildt lækre, men det fedeste var at væggene var fyldt med klodser, med navne på OG med antal hotdogs personen havde spist. Der stod også by på, og der var faktisk en fyr fra Sverige, som havde været og spise (om kap) der ;) På vej hjem fra Rockford stoppede vi ved en forretning, og manden bag disken hed Pat. Og jeg ved det lyder lamt, men inden jeg så afsted så Lea og jeg en film sammen, hvor hovedpersonen hed Pat, og så kom vi jo til at snakke om hvad oversættelsen for det egentlig var. Pat på dansk betyder jo noget helt andet end bare et simpelt navn på engelsk, så jeg lovede at fortælle Lea hvis jeg mødte en mand der hed Pat. Jeg gik ud af butikken grinende, og måtte jo så fortælle Jeremy hvad Pat betød på engelsk .. på dansk... what ever. Så det fik vi grinet godt af.... Tihi:)

Vi var uden for hele tiden, også da vi kom hjem, og vi spillede lidt soccer og lidt fodbold, og jeg tror seriøst aldrig jeg har været så meget udenfor på en helt weekend før! :))
Fredagen tog vi op til en cykelsti og cyklede 10 km (tror jeg) til Rockford, hvor vi så stoppede for at købe lidt is, for det var virkelig så varmt og sommer-agtigt at man sagtens kunne gøre det!

Lørdag tog jeg med Terry og Jeremy til en Rugby game med Davenport University mod et eller andet andet hold, og det var meget sjovt at se, selvom det ikke var så stort og cool som en football game nok ville have været.

Ellers sker her ikke så meget. Jeg ville egentlig bare lige vise jer nogle billeder, som Rachel tog da jeg stod på longboard :)

Jep, det er mig!
Jeg har styr på det venner!

Synes bare det var et vildt cool billede!
Mit huuuus i baggrunden!

Sol, blå himmel og udendørs aktiviter!
Elsker spring!
Jeremy's car og deres hus igen :)

Det var bare det... Lidt lamt, men i det mindste får i endelig lidt billeder :)

Knus og kram



Ingen kommentarer:

Send en kommentar