lørdag den 20. april 2013

Kamp og Washington DC!

Nu er dagen kommet hvor det hele går ned. Vi havde en kamp onsdag som blev aflyst på grund af lyn og torden, og den at de så valgt at reschedule til idag - dagen hvor jeg rejser ud af staten... Fedt! Og da det er en lørdag er jeg ikke den eneste der havde andre planer, så hvis jeg ikke møder på har vi simpelthen ikke nok spillere...
Så om 2 timer tager jeg til Coopersville og spiller kamp og bagefter ved 13-tiden tager jeg hjem og så skal jeg lige have et bad og pakke færdig, og bagefter skal vil så i lufthavnen, hvor vi skal være omring 15-15:20. Derudover ved jeg ikke om jeg kan have min kuffert med som håndbagage - for ellers skal man betale $25 dollars, og det var altså ikke lige inkluderet i mit budget for Washington. Nå, så det stresser jeg over - og har man nu husket det hele?

Syntes bare lige at jeg ville fortælle jer at internet er nok ikke noget jeg får set så meget til de næste par dage!
Rejser i aften ved 18-tiden og er hjemme igen onsdag ved 12-tiden:-)

Glæder mig så meget!

Knus og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar