søndag den 14. april 2013

Chicago med mere!

Tirsdag tog jeg jo til Chicago med the Senior klasse, og da jeg jo ikke rigtig kendte nogen så hang jeg ud med Jeremy hele dagen. Da dagen var ovre tror jeg nok at der var nogen der var ved at blive træt af mig! Ej driller bare. Vi havde det ret sjovt. Jeg lavede dog én fejl... Jeg lod ham tage kameraet og jeg har lige kigget billederne igennem. Ud af 319 photos, fandt jeg 4-5 som var blog-worthy. Yes, det er så skidt hans fotograferings-evner var, men i må ikke sige at jeg sagde det, fordi jeg tror at han var ret vild med det. Så det er jo bare godt - endnu et Lecuru barn er helt forelsket i mit kamera - Rachel er også helt skør med det!

Det var sjovt i Chicago. Vi så akvariet og the Field Museum og bagefter tog vi til the Navy Pier, som var lidt ligesom et mall, bare med en masse souveniers og turist-høje priser-.-

Når, var så ikke til træning tirsdag, og onsdag blev jeg hjemme fra træning på grund af sygdom, og torsdag da jeg endelig mødte op, blev træning aflyst på grund af dårligt vejr, men så var der endelig træning i fredags, hvilket var meget godt, fordi imorgen - Mandag d. 15 april, har vi vores første kamp. Tror i lige at jeg er nervøs? Jeg aner ikke hvad jeg skal forvente af modstanderne. Jeg spiller forsvar på højrefløjen og den eneste angriber jeg har "marked up" er den lille mexicaner på vores hold som bare løber piifff lige op og scorer mål. Jeg gør det nu meget godt i følge træner, men jeg aner ikke om jeg kan finde ud af det hvis nu det er en fremmed person. Jeg ved jo hvordan Ana spiller sammen med Savannah, så det er let at regne ud hvor hun løber hen næste gang.

Udover det så glæder jeg mig helt vildt episk meget til at min familie kommer. Et år i USA har været godt for mig, også selvom jeg ikke altid føler det. Der har været hårde tider, og gode tider selvfølgelig, men nogengange kan jeg selv komme til at ødelægge de gode tider, på grund af mit uvirkelig store - og uforventede - savn hjem til. Nogen gange gør det helt ondt i maven når jeg tænker på når min mor og far kører op i vores indkørsel og jeg kan give min mor et kæmpe kram. Jeg får helt sommerfugle i maven ved tanken om at se min hund, mine bedsteforældre, mine kusiner, onkler, tanter og ikke mindst mine venner. Kan ikke vente. Alt er spændende og godt lige nu, og jeg tager til DC på lørdag, men kan helt ærligt ikke tænke på andet end hjemme. Det er de mindre gode tidspunkter af udvekslingsåret. Hvor man bare sidder og føler at nu er det nok, og nu vil jeg bare hjem og tilbage til "det virkelige liv". Tror jeg har sagt det før, men på nogen punkter føler jeg bare at jeg har "paused" mit liv, og at det først rigtig starter, når jeg kommer hjem igen. Kan ikke vente med at komme videre i mit uddannelses liv, og se alle mine venner igen, og få en masse nye venner på gymnasiet.

Noget andet jeg kom til at tænke på den anden dag, er hvor godt jeg har det lige nu med the Lecurus! Føler helt klart som om jeg har fået en helt anden sidste tid her hos dem. Føler mig mere fri, og mere som mig, som om jeg kan udvikle mig lige som jeg har lyst til og ikke behøver at tænke på om jeg opfører mig kristen eller ikke.

Når nu vil jeg vise jer lidt billeder fra Chicago - men der er som sagt kun meget få.
Hvaaaal

Rører ved en søstjerne

Jeremy og jeg på pingvin rutchebanen :)

Chicago - taget af Jeremy ud af busvinduet

"Pattin" the lion

Frøøøø 

Underlig blomst/fisk/whatever, men flot!

Nu vil jeg smutte, fordi jeg skal tidlig op og pakke taske imorgen til min første kamp - håber min støvler er tørre efter i fredags!

Knus og kram!

PS. 68 (eller 67 når i læser det) dage til at min familie kommer her til Sparta! Yaaaaaay - og så er der kun 3 måneder og 4 dage til at jeg er hjemme på dansk grund igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar