torsdag den 6. juni 2013

2 uger og sidste skoledag!


Can you feel the excitement??

Idag er der praecis  2 uger til at familien Hansen forlader Danmark, og 15 dage til at de kommer her til Sparta. Er selvfoelgelig SUPER spaendt, og det er ved at gaa op for mig (igen) at de er virkelig kommer! Det kilder helt i maven bare ved tanken om det. 
Men idag handlede det altsaa om lidt andet. I dag var det min sidste skoledag nogensinde i USA, hvilket ret bittersweet. Det gik ikke rigtig op for mig, foer jeg gik til min sidste block. Jeg sagde farvel til to af mine rigtig gode venner ved lunch, og saa en anden pige (og en af pigerne fra lunch igen) i engelsk, hvor jeg fik krammere og fik taget billeder! Kommer til at savne dem saa meget! Pointen var at foerst der gik det egentlig op for mig at jeg ikke kom til at se de her mennesker igen! Da jeg saa moeder Robby paa gangen udbryder jeg: "Jeg er ved at gaa til min sidste block paa Sparta High School NOGENSINDE" og saa gik vi begge til klasse hvor han loebende annoncerede til alle at det var min sidste dag her. Og pludselig fik alle travlt med at sige farvel og at de kom til at savne mig. Ogsaa mennesker jeg aldrig har snakket med foer, hvilket var meget sjovt. I Biologi (min sidste block) fik jeg massere af krammere og taget billeder og hygget med mine american buddies, som alle haevdede at de ville komme til at savne mig. Sikkert ikk,e, though, men det var nu meget hyggeligt :) 
En pige kom op til mig og begyndte at stille spoergsmaal omkring hvornaar jeg skulle hjem til ... ? Hun vidste ikke engang hvor jeg var fra, og jeg tror hun udtalte mit navn forkert, men hun kommer i hvert fald ogsaa til at savne mig saaaa meget, og jeg havde bare at komme tilbage og besoege dem alle! Hahaha, det var meget sjovt, men ogsaa lidt underligt :)

Det er stadig ikke rigtig gaaet op for at jeg ikke kommer tilbage til Sparta HS. Maaske sker det foerst naar jeg starter i skole hjemme i DK, eller maaske starter det mandag morgen, naar jeg ikke laengere behoever at staa op klokken 6 om morgenen.... Eller ikke....

Imorgen har jeg Sofias Graduation Party, og om loerdagen rejser hun saa hjem. Om aftenen er Anissas (Jeremy's kaereste) grad party, men ved stadig ikke om vi har tid til det. Soendag er det Jeremy's grad party, saa det skal nok blive festligt! 
Derefter er der bare tid til at haenge ud og gaa paa stranden og hygge! Det bliver nok liiiiidt svaert at skulle "kill all of that time" naar nu Sofia er vaek, og skolen ikke er her mere osv, men forhaabentligt overlever jeg :)

Jeg har saa mange billeder at vise jer, men kan jo ikke laegge dem ind paa min computer, saa kan desvaerre ikke vise jer dem.... Oev:(

Nu vil jeg smutte. Vil proeve (for tredje gang i aften) at gaa nedenunder og traene, men er bare saaaaa traet. Den er naesten 20 nu, og jeg var klar til at gaa i seng klokken 19....

Knus og kram fra mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar