lørdag den 8. juni 2013

Billeder!

Haha, nu opdatere jeg da ogsaa bare hele tiden! Men nu er det tid til billeder! Har endelig faaet mit hard disk og mit kamera sat til Suzanne's computer, saa nu er jeg rigtig klar til at vise nogle billeder :)

Sofia og jeg til hendes farvel party!
Bliver saa underligt uden hende :(

Familien Lecuru til Jeremy's graduation :)

Mine vaertsoeskende og jeg :)
(ser forfaerdelig ud paa det her billede,
 men syntes lige det skulle med :) )

IKEA i Detroit! YAY

Jordbaer syltetoej - noget jeg ikke ser saerlig tit herover!

Deres venners GIGA store Truck! Den var saaaaa laekker!

Anissa (Jeremys kaereste), jeg og Rachel til Jer's Rugby game :)

Jeremy's rugby team til Statsmesterskaberne - de blev nr 2!
Og nu lidt mobil billeder....
Hannah og jeg i Biologi den sidste skole dag!

Joanna (Jo) og jeg i engelsk sidste dag i skolen...


Robby og jeg og skelettet (Bailey's kaereste) i biologi....



Gymnastiksalen paa skolen!


Mit diploma for at have vaeret med til at spille soccer!
OG min Award for Most Improved Player of the team! :)

Det var det for denne gang! Taenkte lidt paa om jeg skulle vaere creative, nu naar jeg har saa meget fritid inden min familie kommer, og maaske lave en rundvisning af huset eller noget... Kunne det vaere sjovt??

Knus og kram fra mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar