fredag den 25. januar 2013

Nyt titel, ny adresse, nyt design på vej.

Hvis nogen af jer har været så heldige, og alligevel fundet frem til min blog, selvom jeg totalt har ændret den, så er det altså stadig lille mig, som sidder i Michigan, USA.

Det er flere grunde til at jeg har skiftet bloggens adresse, men jeg gider ikke at forklare dem lige nu. Det bliver senere. Jeg håber min mor kan få givet den nye adresse ud til dem, der gerne vil læse min blog.

Nå, men alle eksamerne er overståret, og tror de er klaret med mindst et B alle sammen, så det er jo bare helt fantastisk! Er dog ikke helt sikkert! Men i hvertfald et B i kunst, og et A- i matematik! YAY! På mandag  (tror jeg da) starter det nye semester, og denne gang bliver det hardcore numse-til-stol fag, med store bøger osv, kunne være jeg skulle til at finde ud af hvordan mit skab fungere....

I går havde vi fri klokken 11, og da Grandma ikke havde tid til at hente os, så tog jeg med Rachel hjem. I sidste sekund besluttede Jeremy sig så bare for at han ville ud og spise med hans venner, så Rachel og jeg blev nødt til at tage skolebussen. Men det ville jeg jo rigtig gerne! Det tog bare 45 minutter og en iskold gåtur ind i deres inkørsel på 5 minutter at komme hjem, men heldigvis havde jeg Rachel og snakke med, hvilket var vildt fedt!
Var så derhjemme hele dagen, og vi så Batman - The Dark Knigt, og så dansede rundt til musik i køkkenet.
Ved 17-tiden tog jeg så ud og spiste med Sofia og fik rigtig snakket igennem med hende, så det var så dejligt! Havde savnet hende så meget.

Idag skal vi til sådan noget kirke halløj fra klokken 16 til midnat. Tror jeg dør. Det gider jeg ikke.

Nu vil jeg smutte, for klokken er 15, og vi skal køre om 30 min. Havde tænkt mig at tage et bad, men er blevet bedt om at gøre rent og vaske op i stedet, så badet på vente til i aften!

Knus og kram, Pauline :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar