fredag den 8. februar 2013

Januar!

Puha. Der er vist gået liiiidt for lang tid siden sidste indlæg, var?
Der var bare sket så meget, og jeg synes ikke rigtig jeg kunne være bekendt at sætte mig ned og bruge 1-1½ time på at skrive et blogindlæg, men nu gør jeg det altså. Alexis skal sove her, og vi har brugt de sidste 2-3 timer på at optage videoer rundt omkring i huset, og nu er jeg bare hammer træt. Hvilket jeg allerede var ved 18-tiden, hvor jeg da også tog mig en lille lur.

Okay, så. Jeg har jo meget at fortælle.
Okay, i løbet af sidste uge - ikke den uge, men ugen før det, så var der sådan noget Spartan Idol, som jeg tror jeg har snakket lidt om før, og der var Jeremy med i. Han vandt desværre ikke noget, men den Italienske Udvekslingsstudent vandt selvfølgelig første pladsen med hans mozart-klaver-spil, så nu tror alle at jeg er den kedelige talentløse udvekslingsstudent, haha;) Nej, men det var meget sjovt, og der var en kæmpe finale, og der var dommere og alt muligt, så det var rigtigt fesligt. Der var dog én pige. I ved hvor man ser i film at der er én deltager som er sådan virkelig intens og virkelig går op i den, men lyder og ser helt forfærdeligt ud? DET VAR PRÆCIST SÅDAN DET VAR MED HENDE. Alle blev ved med at fortælle hende at hun var virkelig god, og at hun virkelig virkede til at hun mente det hun sang, og det gjorde hun nok også, men det lød bare ikke så godt altså. Havde så ondt af hende. Nu går hun rundt på skolen, og hver gang hun møder nogen på gangen, lader hun som ikke ser dem, og spiller rigtig smart, og venter på at nogen skal rose hende. Har så ondt af hende.... Nå, men det var meget sjovt at se, og Jeremy var vildt cool med hans ukulele! Det er altså bare en fed lyd der kommer ud af sådan et instrument!

I sidste weekend havde vi besøg af Onkel Tim, og han er bare hylende morsom! Han blev her hele weekenden, og vi tog alle sammen ind og så et Griffins Game (ishockey), hvor vi fik et gratis bubblehead (i ved de bouncy heads, som der altid er af præsidenterne), og vi tog ud og spiste før kampen osv. 1 sekund (INGEN overdrivelse!!) inde i kampen var der en slås kamp! Det var det første jeg så af hele kampen! To fyre slå hinanden. Den ene slog hjelmen af den anden! Det var så cool! Under hele kampen skyder de så ting ud til folk og de kaster ting ned for loftet osv. Så sjovt! Terry havde købt nogle pucks til os, som man skulle kaste ind på isen efter kampen for at vinde en premie, og det skulle Rachel og jeg selvfølgelig prøve, men i stedet for at kaste den ind over glasset, ramte jeg i stedet en lille dreng i nakken (de var lavet af skumgummi). Han samler den op og kaster den tilbage til mig, og vi gentager hele baduljen en gang mere indtil Rachel endelig for kastet min puck ind på isen.
Det var sådan en fed oplevelse!

Denne uge har været meget afslappet. Vi har fået ret meget sne, og i går aftes (torsdag aften) meddelte de endelig at vi ikke havde skole idag (fredag), så idag stod Rachel og jeg op og lavede pandekager, med smør og sirup, (Rachel) lavede en portion til Jeremy, fordi så kunne det jo være at han ville køre over og hente Alexis! Og det ville han selvfølgelig gerne! Men mest fordi at han havde aftalt at mødes med hans venner på B.C. Pizza, som laver de med fedtede pizzaer i hele byen, og så experimentere de rigtig meget, så der er Mac&Cheese-pizza og Barbecue-kylling-pizza, så det er ret underholdende. Alexis, Rachel og jeg sad ved vores eget bord, og da vi var færdige gik vi ind ved siden af (hvor byens bedste bagerri er) og råbte nogle chocolate-chip-cookies og pillowcakes (spørg mig ikke hvad det er, men det er SÅ GODT), og bagefter gav jeg lige Rachel ved et "uheld," tihi! ;)
ENDELIG var vores kørsel færdig med at æde pizza, og vi tog hjem. Lidt senere tog til Family Fare og købte massere slik og varm kakao og mini skumfiduser. Så gik vi hjem og beklædte os i det vildeste sne udstyr, og så boldtrede Alexis, Rachel og jeg os ellers i sneen og jeg gav dem nogle onde snevaskere. Rachel var lige ved at dø, og jeg grinede bare, indtil nogen tværede sne i mit fjæs, og så bekyndte mig ansigt også at brænde! Og så løb vi ellers bare alle inden for, så vi kunne komme i noget varm tøj og æde en masse slik. Vi ville så sætte os og se Pitch Perfect, men den havde Alexis selvfølgelig glemt-.- Så vi lidt af Scary Movie og så besluttede vi os for at danse i stedet. Og så sov jeg lidt. Og så ja, så begyndte vi ellers at optage video. Som jeg skal til at redigere nu....

Jeg ville vildt gerne vise jer lidt billeder lige nu, men kan ikke lige få det til at fungere. Skal nok lave et andet indlæg snart! Godnat! Eller godmorgen! Vi ses!

Knus og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar