fredag den 1. februar 2013

Nyyyyyt Hus!! Yay!

Okay, så...
Nu har jeg boet hos the Lecurus siden mandag, flyttede officielt ind i går aftes! Hentede alle mine ting (glemte selvfølgelig alle mine jakker-.-) , så nu er jeg rigtig flyttet ind hos dem. De er bestemt anderledens end min gamle værtsfamilie, og man lærer pludselig sin veninde at kende på en helt ny måde (haha), men de minder mig utroligt meget om min egen familie. De skændes som mig og min mor gjorde, så det er faktisk lidt bekræftende at finde ud af at man ikke er de eneste i verden der har det på den måde. ELSKER at være her! Rachel, Jeremy og jeg har det super fedt, og hænger ud og ser film efter skole osv.
Idag tog vi Alexis med hjem fra skole, og vi har det SÅ SJOVT! Om en halv time skal vi til Spartan Idol hvor Jeremy skal spille Ukulele! Det bliver meget sjovt! I weekenden skal vi til et Griffin Game (ishockey) og jeg skal måske prøve at stå på snowboard for første gang.

Idag i spansk skulle Rachel og jeg præsentere sammen, og da vi så var færdige og sætter og ned, spurgte Ms. Priest om jeg kunne snakke lidt dansk for dem. Så det gjorde jeg. Og snart havde ALLE spørgsmål. En fyr spurgte om det var Danmark jeg kom fra, og så sagde han: "Ja, det har nogle ret gode ishockey spillere der," og tre piger stillede stille spørgsmål hele tiden! Det var meget sjovt.

Robby og jeg har spansk og biologi sammen, og vi har det SUPER sjovt sammen! Har fået en masse nye fag, og det er hårde boglige fag, som er RET kedelige! Elsker readingtime i spansk, fordi så kan Rachel, Robby og jeg bare snakke samme, så det er ret morsomt.

U.S. History er FORFÆRDELIGT kedeligt og jeg aner ingenting. Spansk er okay, men læreren er meget underlig. Lunch er okay fordi jeg har A-lunch med Alexis, savner dog alle de andre tøser. English er også forfærdeligt, men læreren er meget cool. Han er ikke bange for at sige sin mening. Biologi er bestemt mere intressant end i Denmark, fordi vi laver forsøg, som i fysik og kemi. Så det er meget sjovt. I næste uge skal vi faktisk lave forsøg med rigtige fisk.

Nu vil jeg smutte, det er altså ikke fordi jeg ikke vil fortælle jer hvad der sker, men alt er bare så godt, og der sker så meget, og lige nu sidder Alexis og Rachel og venter på at jeg bliver færdig, så jeg smutter! FARVEL! Oh, her er nogle billeder :)

Bagsiden af mit nye hus! 


 Chamerende billede af mig foran mit nye hus :)
Rachel og jeg!

Rachel og Alexis! Mine bedstevenner i Amerika!
Knus og kram!

2 kommentarer:

  1. Hej Pauline
    Skønt at læse dine indlæg og se hvor godt det går dig, ha det rigtig godt - vi savner dig og glæder os til at høre mere.
    Knus
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henrik! Savner også jer så meget! Håber i har det godt! Hils! Knus Pauline :)

      Slet