tirsdag den 19. februar 2013

Weekenden :)

Er glaaaaaad! Lige nu. Der skete en ting - en lidt dårlig ting måske - idag, som jeg faktisk har ventet på ville ske. Nu da det er overstået er jeg så glad! Det var en lettelse!

Derudover overvejer jeg meget stærkt at tage til Washington DC i et par dage eller fire til April, hvilket jeg syntes lyder helt vildt fedt, da vi højst sandsynligt ikke får tid til det, når min familie kommer, og jeg rigtig gerne vil se DC. Så det skal jeg lige have meldt mig til - kan slet ikke vente nu. 

Derudover har jeg snart fødselsdag, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Hos the Lecurus har de den samme tradition, som vi har derhjemme, så jeg for lov til at vælge en restaurent til min fødselsdag - OG jeg får lov til at få en kage end fra Meijers, som er med frosting og figurere og tegninger osv - ser så cool ud! 

På St. Patricks day skal vi hen til deres venner, hvor de holder en fest, og deres datter har lovet os, at hun vil tage os til Michigan State (the college) Campus, og det vil jeg VILDT gerne! EN RIGTIG COLLEGE CAMPUS! Håber virkelig der kommer til at ske. 

Tine skal jo konfirmeres til maj, og selvom jeg desværre ikke kan være der, så bliver jeg helt spændt på hendes vegne. Jeg ville ønske jeg kunne være der og lave en rigtig rørende og pinlig tale, men det kommer jo ikke til at ske. Jeg ved dog at hun får en rigtig dejlig fest, fordi se bare på hvad mine forældre gjorde for mig, da jeg blev konfirmeret, så jeg tror på, at hun er i gode hænder. Og hvem ved? Måske bliver der sendt en video mod Danmark fra Amerika :-)

Og så er der jo ikke så mange måneder igen til at familien Hansen kommer til Amerika. The Lecurus glæder sig rigtig meget til at møde min familie, og vise dem Michigan, og jeg tror ærlig talt at vi nok skal få det rigtig sjovt! 

Derudover er skolen fantastisk for tiden! Især fordi vi ikke havde skole idag (tirsdag), og så har jeg kun skole imorgen, og så på torsdag skal jeg hen på sådan en teknisk skole, for at "se om jeg vil gå der næste år" (hahaahah, så jeg har bare tænkt mig at nyde det), og så har jeg kun en halv dag den dag, og så har vi fri om fredagen - "Winter Break". 

Igår skulle Rachel og jeg bage brownies, men så manglede vi noget vanilla extract, og da Jeremy var den eneste med en bil, som var hjemme, kørte ham og jeg til Family Fare, og vi fik noget "bonding-time" som han så fint udtrykte det. Og så kom jeg til at tænke på noget. Han er jo egentlig også min hostsibling. Bare fordi Rachel var min veninde til at starte med betyder det jo ikke at jeg skal hænge på hende hele tiden, så det var faktisk super hyggeligt at få snakket lidt med Jeremy alene. 
MEEEEEN, selvfølgelig er det første Jeremy ser når vi kommer ind i Family Fare en kørestol, og mente selvølgelig at han skulle køre mig rundt i den. Til dem der kender mig, så ved i at jeg ALDRIG ville gøre sådan noget. For det må man jo ikke. Så jeg gik ind i butikken 3 gange, mens han blev i gangen, indtil jeg til sidst satte mig ned i kørestolen. Han sagde jeg skulle lade som om min fod gjorde ondt hvis nogen spurgte. Han skulle bare vide hvor dårlig jeg er til at lyve. Heldgivis blev vi ikke fanget, og jeg fik mig en køretur rundt i supermarkedet. Det var nu meget sjovt, og jeg følte mig faktisk ret sej. Mit "udvekslingsstudent-siger-ja-til-alt-jeg" er ved at komme frem. Baby-steps. Baby-steps. 
Suzanne insistere på at jeg skal tage på en dobbelt date med Jeremy og Anisa, og så en eller anden fyr som de finder til mig. Næh nej. Det tør jeg ikke. Så vil jeg hellere tage på en date med en ven, som sådan en pretent-date. Det andet ville være alt for akavet. 

Når, Sofia var jo over i weekenden, og vi tog i the Mall, og jeg fik købt nogen sokker, som jeg næsten er helt sikker på er mit bedste køb nogen sinde - udover mit kamera, og ... i ved... Andre ting, men de er SÅ seje! Jeg fik noget starbucks-KAFFE (hader kaffe, men drak det altså nu alligevel) og spiste noget frozen-youghurt (hvordan det nu ellers staves), som er ved at blive en tradition når jeg er i the Mall, men det er virkelig også godt. 
Men tror nu det var meget godt at jeg liiige fik snakket lidt med Sofia. For det viser sig at den historie jeg havde fået var helt forkert. Hun er flyttet ind hos et ældre ægtepar, som hendes områderepræsentant til hende, og hun har det virkelig godt, men hun bor ikke hos sin veninde. Mødte hendes nye værstmor og hun er bare et super sødt menneske! Tror virkelig Sofia har det godt der hvor hun er nu :-)

Nu vil jeg smutte. Rachel har brug for min hjælp, vi ses Danmark! 

Knus og kram :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar