fredag den 15. februar 2013

Nyt desiiiign :)

Efter familie-skiftet slettede jeg - for at være ærlig - bloggens design, fordi jeg ikke gad at have at den gamle familie kunne med mere, og så tænkte jeg at det ville være svære at finde bloggen igen, hvis den så anderledens ud.
Og nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave et nyt design, og jeg har også opdateret "værtsfamilie"-siden :)
Syntes det ser ret fedt ud. "Welcome to Sparta - Home of the Spartans"

Idag havde jeg TRE tests. Det var lidt hårdt - heldigvis - havde jeg været en rigtig nørd og studeret til 2 ud af 3.
Igår aftes kom "Jaws" ind af døren, vi havde bestilt den over netflix, og så skulle vi selvfølgelig se den, selvom jeg faktisk sad og skulle læse 4 kapitler af Huckleberry Finn (HADER DEN BOG), men Suzanne og jeg blev enige om at det godt kunne vente. Vi så filmen, og Terry, Rachel, Jeremy og jeg sad alle tætpakket i sofaen, men det forhindrede ikke mig i at hoppe og skrige, når jeg blev forskrækket. Så pinligt. Men hvor var den film fed! Får helt lyst til at se den igen.
Derefter blev jeg oppe til klokken 22 og læste 4 kapitler og skrev 4 siders noter til Huckleberry Finn. Jeg har læst 10 kapitler af bogen, men kunne aldrig hvad der var sket, så jeg ville altid få en lausy karakter på næste dags test, men nu tog jeg altså nogle noter, og det betalte sig! Tror ikke jeg har en eneste fejl på den quiz! YAY!
Vi havde også en U.S. History én som var en åndsvag, da vores lærer ikke har været hele ugen, og vi ikke havde fået alle noterne endnu, men jeg tror jeg klarede den rimelig godt. Jeg kunne regne sig til det meste af det jeg ikke havde lært om. Hader nu den klasse alligevel.
Spansk er virkelig kedeligt. Min lærer er så underlig.
Biologi er SÅ FEDT! Det er SÅ anderledens end i Danmark, hvilket ikke er overraskende, fordi vi havde "lugte-Dorte" (undskyld, men det er sådan jeg husker hende), og det var bare kedeligt. Vi havde en test idag, og jeg var faktisk RET god! Og nu skal vi til at kigge på ting igennem et mikroskop (I ved de der avancerede forstørrelsesglas), vi er dog ikke startet med at kigge endnu. Men vi får hver vores mikroskop (øv, så er der INGEN chance for at dele ét med en flot vampyr... Haha driller! Get it? Twiligt?), så det er egentlig ret fedt!

Og så i biologi skal vi starte på sådan en nyt projekt. Lyder så spændende. Vi skal lære om invasive species (invaderende arter?) i Sparta, og så skal vi lave et projekt om det. Prøv lige at hør her. Først skal vi beplante et kæmpe område ude ved skolen, som de brændte ned sidste år, og så skal vi rundt i byen og fjerne invaderedende arter (det er planter vi snakker om), og så skal vi ellers i gang med at producere - lige hvad du vil! Hvis du er god til at tage billeder, så er det der du gør! Film (MIG)? Blog? Brochure? Whatever! Det er så cool, så jeg har tænkt mig at lave en film! Nu får jeg endelig lov til at lave en film, i stedet for kun en musikvideo. Kan slet ikke vente!

I går var det valentines dag, og drengene på skolen, som har kærester, gav deres kærester roser, og man kunne købe slik til sin udkårne. Jeg havde i flere dage lovet at lave en joke med Rachel, og da jeg så stod og ikke helt kunne beslutte mig for om jeg skulle købe én til hende, kom Kristen gående forbi, og hun havde købt en, og så får man et hjerte, hvor man kan skrive en meddelse til personen, og så vil den blive leveret i sidste time. Nå, men Kristen havde taget et hjerte for meget, så hun gav mig det ene. Og så skrev jeg min meget diskuterede joke ned: "Please return to rightful owner(s)," (skrev også Alexis på), og så købte jeg ellers slik til Rachel, velvidende at hun er på en kur, og at hun HELT SIKKERT ville give mig slikket tilbage, som jeg bedte hende om på kortet. Uheldigvis tabte hun alt slikket på gulvet, hvorefter hun gav det til en eller anden unge - før det havde hun dog den seje oplevelse, som sker, når man får et hjerte i klassen. "Delivery til Rachel," og så spørger alle hvem det er fra osv. Haha, hun må have været en liiiille smule skuffet over at det bare var fra mig...
(Gav NOGET af det ovenover overhovedet mening?)

Suzanne ringede til inspektøren, og spurgte om jeg ikke godt måtte komme med på the Senior-trip til Chicago, og han sagde JA! Så jeg får lov til at skippe skole for en dag, for at tage Chicago - problemet er bare at den eneste Senior (udover Tawin fra min yearbookclass) jeg nogensinde har snakket rigtig med er Jeremy, og jeg ville ikke have at han føler at han skal hænge på mig. Suzanne mener dog at hun kender nogen piger (som faktisk var i min yearbookclass, og de virker ret søde) som gerne ville hænge med mig, så det håber jeg er sandt. Men glæder mig. Har dog ingen idé om hvornår det er, og hvor lang tid, og hvordan og i ved. Noget som helst.

Denne weekend skal jeg forhåbentlig se Sofia, og så skal jeg nok fortælle jer hvordan det går med hende, da folk hele tiden bliver ved med at spørge mig. Glæder mig sådan til at se hende igen, og snakke med hende og alt det er sket over de sidste to uger!

Savner min gamle klasse rigtig meget, og savner at kende alle folk på skolen. Folk på Sparta kender ALLE sammen hinanden, og snakker om hinanden, og jeg snakker det. Ikke alt sladeren, men i ved, savner at jeg kender alle, og folk kender mig. Jeg glæder mig sådan til AG og glæder mig til at starte i en ny klasse, med dansk talende mennesker, og møde nye mennesker, og gå på skole med mine venner igen. Bliver så fedt!

Nu vil jeg smutte. Rachel, Alexis og jeg skal på Buffalo Wild Wings og spise chicken wings, og bagefter skal vi i biografen og se Warm Bodies - en zombie film, SELVFØLGELIG! Haha, glæder mig faktisk! Bliver rart med en afslappende aften - ikke at jeg ikke har haft nok af dem ;)

Nu smutter jeg helt seriøst!
Godnat Danmark!

Knus og kram :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar