mandag den 22. juli 2013

Hjemme igen :)

Hej alle sammen!

Syntes lige at jeg ville lave et "hjemme igen" indlæg, so here we go.

Jeg blev taget godt imod i lufthavnen af bedsteforældre, som jeg vidste ville stå der, og så som en overraskelse stod min veninde Sarah der, min veninde Maj, Julie og Christian fra min gamle klasse, og mine to store kusiner, Ninna og Pernillle, så det var super hyggeligt! Der var både flag og jordbærkage - også selvom den kun var 6 om morgenen!

Det var fredag morgen, og bagefter tog Sarah, mine bedsteforældre og jeg hjem til morgenbrød, og så kom min veninde Sofia og min ven Magnus over, og så fik vi snakket lidt alle sammen, så det var virkelig hyggeligt. Og så kom min kusine hjem til mig igen senere.
Da min forældre så kom hjem lidt senere på dagen, tog Sofia, Sarah og jeg ned i byen og købte romkugler i Kvicklybageren, så det var super hyggeligt... Også bare sådan at se byen igen.

Lørdag hang jeg ud med mine forældre - mine søskende var væk - og mor og jeg var nede og handle osv, og så om aftenen tog vi ud til nogle venner og spiste, hvilket var sååååå hyggeligt! Havde sådan savnet dem! Og deres børn var vokset såååå meget! Deres ældste datter var vokset mig over hovedet, og hun er altså 13. Det var lidt underligt! Det var jo meningen det hele skulle være det samme når jeg kom hjem ;)

Søndag hang jeg ud med min veninde Maj, men så tog hun hjem ved 14 tiden. Men så fik jeg mulighed for endnu engang at nyde mine forældres selskab, med dejlig dansk middag! Uf, hvor har jeg savnet de danske sommeraftenener og den sunde mad. Efter middag tog jeg hen til Sofia, og vi tog ned i byen og spiste is, og skypede med familien Lecuru, så det var super hyggeligt også lige at se dem igen! Og så fik de jo også lige set Allerød by :)

Jeg sov så hos Sofia, men blev nødt til at tage hjem her til "morgen", klokken 13, for at gå med Lucky, men så kom min dejlige lillebror, som ikke rigtig har været hjemme hele weekenden, hjem, og så gik vi tur med vovsen sammen! Det var meget hyggeligt :)

Udover det tror jeg at jeg bliver nødt til at starte på noget løb igen... Syntes bare det er liiiiidt for varmt til at løbe uden for, så jeg skal lige undersøge om jeg kan finde mit Fitness kort igen :)

Nu ved i hvad jeg har lavet, men folk spørger jo hele tiden hvordan det er at være hjemme. Om jeg savner Amerika osv. Og det gør jeg ikke. Lige nu nyder jeg Danmark i fulde drag, og jeg har slet ikke lyst til at tage tilbage. Selvfølgelig savner jeg familien Lecuru, men udover det er jeg så forelsket i Danmark, og jeg er så klar på alt landet bringer mig. Dog har jeg oplevet lidt underlige ting med hensyn  til venner. Det er ikke helt det samme med nogen af dem. Ved ikke om de har ændret sig, eller jeg har, men det er jo det der sker... Håber det kommer tilbage til det normale igen :) Det er bare lige noget man skal være forberedt på, når man kommer hjem som udvekslingsstudent. Nogen ting har forandret sig - ting som man ikke havde regnet med, men andet ting er det samme. Hvis det gav mening:)

Nu vil jeg smutte. Tror jeg har glemt min telefon et eller andet sted. Tænk at det overhovedet er muligt. Den er som klistret til min hånd ;)

Knus og kram, Pauline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar