lørdag den 13. juli 2013

The best view so far!

Ville bare lige viser jer fire gode billeder, som er blevet taget under denne tur her. Nogle af de smukkeste ting jeg har set i USA, so far.
Boston

Boston Skyline

Mount Washington

Central Park, NYC - kontrasten mellem park og stor by <3 br="">
Vi er godt trætte efter vores første hele dag i NYC, og der er nogen der er begyndt at savne Allerød ret meget (Tine og Viktor). De kan slet ikke finde ud af at nyde det, i hvert fald ikke Viktor, fordi de bare vil hjem, men jeg syntes nu NYC er meget fedt! Far drømmer sig tilbage til White Mountains, han er åbenbart allergisk over for storbyer...
Nå, men nu har vi også kun søndag, mandag, tirsdag og onsdag, og så rejser vi torsdag - er dog først tilbage i DK fredag, men man er pludselig ved at kunne se lyset for enden af tunnellen. Jeg har også prøvet at forklare Tine og Viktor at jeg altså har været 10 gange så længe som de har, som om jeg mon ikke savner det mere, og til det svare de bare: "Jeg forstår heller ikke hvordan du gjorde det!" 
Det går også op for mig, hvor længe jeg egentlig har været væk, og så er det HELE bare ovre om 5 dage. Det er lidt vildt. 

Når, men idag havde vi en travl dag i NYC, og for at sige det kort, så fik vi gået om af 5th Av, gået igennem Central Park, spist på the Loeb Boathouse restaurant (som er med i tøsefilmen "27 brylluber", tror i lige Tine og jeg var oppe og køre?), HC Andersen statuen i CP og John Lennons "Imagine" cirkel, også i CP, derudover kom vi ind på Times Square og vi var inde i MnM-store, og lidt andre diverse butikker inde på TS. Det var en super dag, men vi er godt nok trætte nu. Tror også snart jeg smutter i seng! 

Godnat - eller godmorgen :)

Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar