lørdag den 3. november 2012

Community theater!

Torsdag aften var der auditions til the Sparta Community Play, men desværre havde vi cell group (eller hvad de kaldte det) med team YELLOW fra youth group, præcis på samme tid. Så Kristen og jeg blev nødt til at audition fredag hvilket vi egentlig ikke rigtig ville, fordi vi begge havde mulige aftaler (i ved, tilbud) fredag aften... Men da vi så kom til cell group var der ikke andre end os, så Pastor Wes kørte os over til the middle school, hvor audtition fandt sted. Dad var der allerede. Vi startede med at synge. Hvilket gik ret dårlig. Jeg skulle synge den danske national sang, da de alle sang den amerikanske, og at det ikke mente jeg kendte detn (hvilket jeg heller ikke gør), men Dad fandt den her virkelige svære version - lyse høje toner, som jeg slet ikke kunne ramme.
Derefter var der dans - my thing, troede jeg! For det var ballet... Det kunne jeg godt nok ikke finde ud af. Da vi var færdige med at danse, og vi alle forlod salen, kaldte de mig lige ind igen. Så sagde Amber (den ene af danse instruktørerene) at om det var rigtigt at jeg var ballet danser. Næh. Bestemt ikke. Jeg er en hiphop danser og ikke ballet. Amber og Liz (den anden danse instruktør) var syntes bare det var fedt, men de kunne godt se at jeg havde missede nogle steps, så de bedte mig om at lave nogle simple ballet trin. Derefter satte de Party Rock Anthem på og bedte mig om at danse hiphop. Så jeg dansede den samme rutine som til the talent show, og bagefter kom Liz over og tog min hånd og rystede den, og sagde at jeg var vildt god danser! Så det var vildt cool! Så det gik forhåbentligt bedre end den sang audition. Bagefter var der den virkelige acting, og jeg læste en scene uden at lyde som en total foreign - altså snuple i ordene. Udtalen gik faktisk meget bedre når jeg læste op, end når jeg bare snakker. Dog behøver jeg ikke nogen tale rolle. Tror ikke lige det er mig, selvom det nu var meget sjovt! Vil gerne prøve det engang måske... Ikke i Danmark. Der kender jeg folk... Jeg er bare ikke klar lige nu :-P Dansen kan jeg godt tage, men ikke alt det snakkeri på engelsk lige nu, foran en stor crowd. :-P

Fredag aften sov jeg så hjemme hos Rachel med en masse andre tøsser, og det var nu meget hyggeligt, selvom jeg godt kan mærke at aldersforskellen er lidt for stor. Må snart finde mig nogle venner på min egen alder. De virker alle sammen bare så overfladiske...
Rachel lavede pandekager til os, og jeg tror, jeg spiste 6... Det var helt vildt! Men det var så godt! De andre piger åd også mange, men Jeremy (hendes storebror) slog os dog alle, og åd næsten 7-8 pandekager OG cereal! Det så helt skørt ud manner!
Nå, men er lige kommet hjem fra Rachels, men inden det stoppede vi hos Todd and Mon og deres datter Brynn krøllede lige mit hår med et fladejern, så nu ved jeg hvordan man gør det! Vil virkelig gerne have det fladejern hun har! Det var vildt godt - og dyrt :(

Nu vil jeg gå ud og lave mit artproject færdigt, mens jeg lytter til mit nye TAYLOR SWIFT ALBUM SOM JEG ER SÅ GLAD FOR!!!

Knus og kram :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar