mandag den 19. november 2012

Sidste uge!

Jeg vil lige starte ud med at sige at det nu er tredje gang jeg sætter mig ned og skriver det her indlæg, så det har bare at virke nu!

Fredag var en god dag! Jeg startede ud med at spise en stor skål af min ynglings cereal, Reeses Puff (eller noget i den stil) og tog derefter i skole. I Art forkælede vores lærer os med chocolate-chip-pancakes med smør og sirup (lyder og er meget greasy, men det smager fantastisk!) fordi han syntes vi var sådan en god klasse! Så fedt!
Derefter gik jeg til Nutri and Food, hvor vi havde en fri dag, og vi måtte selv bestemme hvad vi ville lave. Så vi valgte cheeseburgere, og så havde en af drengene købt noget Coca cola til os, så det var nemt og hurtigt overstået! Og det smagte så godt! Gruppen ved siden af os lavede spaghetti med tomat sovs, jordbær smoothie, og chocolate coveres jordbær, og jeg fik en "lille" smagsprøve på det hele, eller det vil sige at pigerne fra min gruppe og jeg delte alt det smeltede chokolade der var i overskud, og spiste det lige ud af skålen - vi spiste ikke rigtig jordbærerne...
Om aftenen tog Kristen, Madison (fra kirken, og jeg at nutri and food med hende) og jeg i biografen og så den nye Twilight film! Og hvor er den bare sindssyg god! Flippede helt ud altså! Tihi:-)
Derefter tog vi hjem til Amanda (den ældste storesøster som har lille baby Emma) og sov, og så nogle film, så det var meget hyggeligt! Selvom søskende fnidderen virkelig var på det højeste denne weekend, så det var lidt svært at håndtere, for selvom jeg er vant til det med Tine, så er det stadig noget lidt andet, selvom Kristen og jeg er præcis som søskende! Og det bevidste denne weekend vist meget godt, for selvom vi var på nakken af hinanden hele weekenden, så var alt okay idag!

Idag var altså også bare en skøn dag!!
I første block var Rachel så ked af det, fordi Jeremy (hendes bror) og deres mor havde kritiseret hende kunstværk, så hun var så vred og ... Embarrassed(?), så jeg besluttede mig for at muntre hende op! Så jeg spillede trommer (som jeg egentlig virkelig gerne kunne tænke med at lære) og jeg gav den ikke for lidt! Det var åbenbart meget underholdende for snart lå både Rachel, Jeremy og Alexis inde og bordene, flade af grin! Og så havde Jeremy så dårlig samvittighed over at have gjort hende ked af det, så han begyndte at spille trommer med mig, men det gjorde hende bare endnu mere sur! Og jeg fyrede en masse dårlige jokes af, og det gjorde set bare endnu sjovere. Jeg lærte også Alexis at synge Boing! med nik og jay, og hun kunne rimelig hurtigt synge med på Christianes del, så det var så cool! Art er så fedt med de tre unger der!
Nutri and food var også sjovt! Det er det altid med min gruppe. I yearbook elskede de alle sammen min side, så det var så positivt!
Og jeg sad og grinede med Robby i geometri så det var så sjovt!

Og så i aften tager vi afsted. Mod Missouri ! Som er staten, har endelig fundet ud sf hvordan man siger det/staver det. 12 timers tur, og jeg er så klar!!! Vi skal bare kører hele natten! Jeg har pakket bøger og lektier og iPhone og iPod og kamera og opladere til alt, og er så klar!!
(Rigtig er der skole imorgen, men det skipper vi;-) )
Planen er nogenlunde sådan her:
Tirsdag skal vi bare sove!
Onsdag hænger vi bare ud derhjemme, spiller spil og og leger med børnene.
Torsdag skal vi spise. Og spise. Og spise. Uh og sige tak og spise. Og spise. For det er Thanksgiving!!!
Fredag skal vi til Silver Dollar City, Branson, som er en stor forlystelse park, hvor man også kan se skuespil og alt mulig andet, og der skal vi sove til lørdag, og så igen i Silver Dollar City lørdag igen. Søndag tager vi så hjem:-)

Derudover var Kristen og jeg inde og se hendes bedsteveninde, som var med i et play som handlede om titanic. En lille lokal production, men det var meget sjovt st opleve.

Og så den anden da i youth group havde en af pigerne taget nogle "lektier" med . Nemlig "the-baby-think-it-over-doll" som er en del af skolen, hvis du tager klassen "family care" (tror jeg det hedder). Det var så sjovt! Den græd, og så skulle hun fodre den, og så græs den igen senere, og så skulle hun skifte den. Så sjovt altså! Og til jer som ikke ved det, så fremlagde jeg og teen pregnancies og the doll til min engelske afgangseksamen, så det var meget sjovt at se en i virkeligheden. Her bruger de den ikke som en skræmme ting (okay måske lidt) men mere så de lærer hvordan man tager sig af en baby. For det er hvad den klasse handler om. Hvordan det er at være gift, hvordan man tager sig af børn osv. Lidt fjollet hvis du spørger mig. Det er da ikke skolens ansvar at lærer børn det...

Når, men, nu vil jeg pakke færdig, for Mom siger at hvis vi ikke er færdige når Dad kommer hjem, så falder der brænde ned;-)

Knus og kram, Pauline:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar