lørdag den 10. november 2012

The Mall!

Idag stod vi op ved 10-tiden, selvom jeg tror at i hvert fald Kristen og jeg godt kunne have sovet lidt længere ;-) Jeg havde nemlig lavet en aftale med Sofia om at tage i Rivertown mall, som er et stort Mall, som jeg har været i før. Kristen og Mom tog også med, så vi hyggede rigtig i bilen og skrålede med på julesange osv, det var bare så sjovt! Da vi så kom til the Mall gik Kristen, Sofia og jeg så rundt og kiggede på en masse ting, og havde det hyggeligt, og så gik Kristen og Mom rundt og kiggede lidt, og så tog de hjem ved 3-tiden. Vi blev til meget senere - jeg er faktsik lige kommet hjem for en time siden (klokken er 22 nu), fordi vi også gik i biografen! Det var så hyggeligt, og selvom vi ikke fik købt så voldsomt meget, så hyggede vi os rigtig meget. Der var en bookstore, med en Starbucks inde i midten (det er det rigtig fede ved bogforretningerne herover! Der er altid en cafe i forretningerne (de store af dem) og så kan du bare tage en bog og sætte dig ned og læse! Elsker det! Kunne seriøst bruge flere timer i en bogforretning.), så vi satte os ned og fik en dejlig stor varm kakao og delte en Double Chocolat Muffin, hmmmmm :-) Vi snakkede om alt det derhjemme, og grinte rigtig meget, hun er bare så sød! Selvom vi havde spist sushi til frokost, købte vi lige en  omgang mere til aftensmad, fordi det var så lækkert! Og har ikke fået sushi overhovedet, mens jeg har været herover :-P
Derefter tog vi i biografen, og så Hotel Transylvania, og den er nu meget sød! Der var en masse andre film jeg heller ville se, men Sofia havde allerede set halvdelen, og den anden halvdel gad hun bestemt ikke at se! Men jeg er nu meget glad for at vi så den her, den var nu meget sjov!

Generelt går det bare rigtigt godt for tiden! Herhjemme føles det som et rigtigt hjem nu - ikke at det ikke gjorde det før, fordi alle var så søde, men nu behøver vi ikke altid at være søde overfor hinanden. Hvis i forstår hvad jeg mener? Det er som om at lige meget hvad man gør, så elsker vi stadig hinanden - som en rigtig familie :-) Kristen og jeg har det såååå sjovt sammen! Love her more than bacon! (Haha, det siger hun altid til mig) Det er bare tip top! Glæder mig så meget til JUUUUL! Synger allerede julesange - fordi de som sagt lige er begyndt at spille dem i radioen!
Først kommer Thanksgiving, og vi rejser out of State for det. Vi tager over til Onkel Mark og hans familie - det pinlige er at jeg aldrig kan huske hvad for en stat det er :-P Det bliver dog en lang kører tur på 12 timer, men jeg glæder mig faktisk! Det skal nok blive hygggeligt!

Nu kommer der lige nogle billeder fra idag.
Uh, og Sofia og jeg prøvede Frozen Yoghurt for første gang idag, og det var sååååå godt!
Billederne er mest af vores mad (tihi). Der er også nogen billeder af selve the Mall inden i, som jeg tog den dag Emma blev født, da vi jo tog i the mall mens vi ventede på at hun blev født :-)

Forresten er lille Baby Emma den smukkeste lille baby jeg nogen sinde har set! Hun er så sød og rolig, og nem at have gøre med! Hun er en rigtig lille guldklump! Tror Kristen og jeg skal babysitte i næste weekend, men Harmony og Amanda tager i biografen og ser Breaking Dawn part 2, uden os-.- Var lige ved at foreslog at Emma bare kunne tage med i bio ;-) Ej, driller bare! Men kan virkelig ikke vente med at se den!

NU kommer billederne :-)
The Mall! 

Der er en stor karrusel midt i the Food Court! :O

Sushiiiiii 

Crab cheese thing!

Flotte Kristen! 

Min frozen yoghurt - med kiwi, jordbær og selvfølgelig knuste MnMs!

Sofias frozen yoghurt!

Vores lææækre muffin fra Starbucks! Vi delte den :)

Varm kakao + appelsin juice! Drak næsten den hele - selvom det egentlig var hendes...
Har savnet der sure! For alt for meget sødt!

Søde Sofia :-)

Knus og kram, Pauline :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar