fredag den 30. november 2012

Tiden går hurtigt, når man har det godt!

... Dog er alt ikke så godt som det har været for tiden. Der er lidt problemer - hvilket resultere i lidt hjemve, heldigvis er mine værtsforældre og Grandma og Grandpa gode til at hjælpe, så alt skal nok gå!
Må dog indrømme at jeg savner min mor og far, og Danmark, og mine venner, og min gamle klasse, men jeg prøver virkelig at nyde det herover, og jeg er ved at få nogle rigtig gode venner, så jeg tror på at jeg nok skal klare mig igennem hele dette år!

Jeg ved ikke om jeg har sagt det før - det tror jeg nok at jeg har - men jeg elsker at hører fra folk derhjemme! Jeg får hele tiden små beskeder (og pakker) og hilsner fra folk hjemmefra, og det er så helt ekstremt fantastisk, at hører fra alle derhjemme! Man indser lige pludselig, hvor mange mennesker der egentlig holder af én og savner én. Føler mig så elsket og speciel, så vil bare lige tusind tak for alle hilsnerne hjemme fra! Savner jer ALLE SAMMEN!!!!

Denne uge har været fyldt med pakker! Tirsdag (tror jeg) fik jeg en deeeeeeejlig pakke fra en meget deeeeeejlig pige! Nemlig min skønne veninde Maj! Hun sendte mig en pakke med en "Jul i Valhal" dvd, og en lille julenisse, og et dejlig langt brev! Bliver helt rørt når jeg får sådanne pakker. Og så idag fik jeg en pakke fra mine bedsteforældre! YAAAAAY! Der var papir så jeg kunne lave julestjerner, perler så jeg kan dekorer headphones, julepynt, tre poser lakridser (har allerede ædt en af dem... ups), skrabe kalender og et dejligt brev! Jeg elsker mine bedsteforældre! Hvor var den bare så skøn!

Og så havde jeg aftalt med Cathrine at vi skulle skype, mens jeg havde frokost idag, og så glemte jeg det fuldstændigt! Så pinligt! Så vi aftalte at snakke når jeg kom hjem fra skole! Så det gjorde vi. Fra klokken 3.20 (min tid) til 6.20 (min tid). I know, det var laaaang tid, men det var simpelthen så hyggeligt! Vi snakkede om alt mellem himmel jord, og det var bare så godt!!! Fik snakket en masse om alle mulige ting, som jeg lige havde brug for at få snakket igennem, så det var så godt! Jeg savner hende så meget, og savner i det hele taget bare mine veninder!

Det var bare lige en kort opdatering... Knus og kram, til vi ses næste gang ;)

Ps. Så i lige hvordan jeg rimede der! Rimer så meget fortiden! Burde skrive det ned. Just kidding.

See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar