tirsdag den 13. november 2012

Pakke fra DANMARK!

Uuuuuuuh, ved slet ikke hvordan jeg skal skrive det her indlæg! Er så overvældet!
....
....

Jeg starter bare med nogle billeder:
Julegave fra mor og far :-)))))
Gave til Kristen (og jeg) fra mor og far :-)))
Brev fra far :-))))))

"Stor kys og kram din far"
Elsker min faaaaaar!!


Gaver til Gene and Tina fra mor og far:-))))

Pakkekalender til miiiiig :-))) 
Pakkekalender til Kristen :-)))



Brev fra mor! 

Elsker min mooar! 

Okay... Billederne forklarer jo næste det hele! Fik en stor dejlig pakke fra Danmark og blev så glad! Gene optog en video af mig da jeg læste brevet op fra min mor, og sendte det til hende, så det syntes hun var meget sjovt. Der var dog også et brev fra Min Far. Blev helt rørt. Jeg ved ikke, måske var det fordi at det har været min mor jeg har snakket mest med, og så var det bare dejligt at "høre" min far "sige" alle de ting! Elsker min far og mor så højt! Tror måske julen bliver lidt sværere end forventet, men jeg glæder mig nu stadig til at fejre jul med familien Burley :-)

Jeg har dog en stor trang til at sætte mig ned og se samtlige børnejulekalendere fra de sidste 10 år. Dybt seriøst. Jesus og Josefine(sidder lige nu og hører titel sangen sunget af Julie og Martin Brygmann, elsker den sang), Pyrus (den har jeg dog på DVD, yeeeesss), Jul i Valhalla, Mikkel og guldkortet, Absalon (eller hvad han hedder) osv osv... Savner dansk jul... Også selvom julen slet ikke er startet endnu.

Ellers går alt godt! Kan godt lide skolen - dog er Art og Yearbook lidt kedeligt for tiden, og matematik er blevet en del sværere, men ellers er det rart, fordi jeg begynder at kende flere og flere mennesker :-)

Elsker Youth Group og i det hele tiden bare kirken! Ser frem til onsdage med youth group og søndags skole om søndagen (siger lidt sig selv), fordi nu hvor Dad har fået arbejde sker der ikke så meget længere. Hvilket er HELT FINT med mig, man skal bare lige vænne sig til ikke at lave så meget, igen ;-)

Uh, og så har jeg fundet sådan en App (snapchat!) hvor man kan tage billeder af sig selv, proppe en lille tekst ind og sende den til sine venner, og så kan de sende et billede tilbage, og det er nu meget sjovt. Snapchatter med min søster og Julie (min gamle klassekammerat) og så mine amerikanske venner også! Det er ret underholdende :-))))

Ej, ved slet ikke hvad jeg skal sige! Er så overvældet!

Vi ses alle sammen!
Elsker dig mor og elsker dig Min Far!

Knus og kram Pauline :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar