lørdag den 9. marts 2013

Fødselsdag og track!

Lad mig starte med at sige at jeg havde en helt fantastisk fødselsdag! Vi lavede ikke så meget herhjemme, da vi jo som sagt allerede havde fejret den om søndagen, men jeg havde aftalt at skype med mine forældre når jeg kom hjem fra skole... Problemet var bare at vores Wi-Fi (internet) besluttede sig for ikke at virke længere, så jeg blev nødt til at komme op med en nødløsning. 45 minuter efter, at jeg var kommet hjem fra skole, sad Rachel og jeg på Burger King, hvor der er free Wi-Fi og jeg fik snakket lidt med min dejlige familie. Derefter brugte jeg ½ time på at skrive "Tak" til alle de skønne mennesker der havde skrevet på min væg. Jeg ved ikke med jer, men det betyder nu bare altså lidt ekstra, når man sidder helt "alene" omme på den anden side af jorden... Blev så glad, og blev sådan helt estastisk. Men efter 1½-2 timer på Burger King, blev Rachel altså lidt træt af situationen, da hun jo bare sad og lavede lektier... Så vi tog hjem, og spiste lidt aftensmad, og gik ind for at flette Rachels hår. Lidt efter kom Jeremy's kæreste Anisha hjem til os, selvom Jeremy stadig var på arbejde, så hun kom ind på vores værelse og snakkede lidt med os. Han ringede så til hende, og så sagde hun at hun sad med hans søstre! Awwww, så sødt. Jeg er deres søster! :D

Sofia ringede så til mig og ønskede mig tillykke, og det fandt Anisha og Rachel ufatteligt underholdende, og de mente at jeg planlage at myrde dem, fordi de kunne jo ikke forså hvad jeg sagde... Fjollet :)
Sofia og jeg aftalte så at vi skulle mødes søndag (imorgen), så hun kommer over imorgen til noget frokost, så vi kan fejre min fødselsdag lidt sammen.

Idag tog Suzanne, Rachel og jeg ud og handlede ind. MEN først tog vi til lægen, fordi både Rachel og jeg skulle have en sports-physical, da vi begge har besluttet os for at dyrke sport på Sparta High School! Rachel skal spille Softball, som hun har gjort forhen, mens jeg har besluttet mig for noget Track(!!!). Det er 100m løb, 200 m løb, højdespring, længdespring, osv, men jeg håber lidt at jeg bare kan få lov til at løbe de det 100 m :-) Nej, men vi tog så til lægen her til morgen, og fik det overstået, og så tog vi ud og shoppede. Suzanne og Rachel fik hver en smartphone, og de købte selvfølgelig en HTC, selvom jeg mange gange anbefalede en iPhone. Blev lidt skuffet over at de valgte en HTC, men det er jo ikke mit valg, så jeg besluttede mig for at trække vejret dybt tre gange, og gå over og savle over the Macbooks, mens Suzanne lavede buisness deals med Jordan (manden som hjalp hende).

Derudover har jeg leget revisor idag, og regnet ud hvor mange penge jeg har tilbage på min konto, og det så liiiiidt tørt ud, indtil jeg kom i tanke om de skønne bidrag, fra mine forældre, bedsteforældre og onkel, i form af fødselsdags gaver, og pludselig så det lidt lysere ud. Jeg har betalt for en DC tur, og mangler stadig at betale for en Cedar Point tur, og så er der en ekstra Cedar Point tur, og lidt souvenirers her og der, så jeg skal nok nå at løbe tør før jeg kommer hjem til DK. Way to go, spending all your money in a year-.-

Jeg har tænkt mig at tage hjem og få et job som kassedame, da det altid har været en af mine store drømme - no joke! Fra jeg var helt lille har det bare set ud som et top dollar cool job, så det vil jeg så gerne prøve!

Man oplever hele tiden nye ting om sig selv, og idag fandt jeg ud af, at der var en grund til at jeg ikke kunne lide kaffe. Jeg har ikke godt af det. Over den sidste måned er jeg begyndt at drikke Frappechinos fra McD og Starbucks, og jeg synes det smager himmelsk, fordi caffein smagen bliver gemt lidt, men jeg får simpelthen sådan en caffein-rush, at jeg slet ikke kan sidder stille i en time efter. Okay, det er en overdrivelse, men jeg kan helt klart mærke at caffeinen virker. Måske skulle jeg stoppe med at drikke det igen. Det er jo også bare udnødvendige kalorier.

Nu vil jeg smutte, jeg er igang med at synkronisere min iPhone og iPod, da jeg har købt nye sange! Bliver altid så spændt når jeg får ny musik!

Vi ses, DK! Håber i har det godt!

Knus og kram, fra mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar