mandag den 11. marts 2013

TRACK!

Igår kom Sofia over og fejrede min fødselsdag bare os to, og det var super dejligt! Er ret sikker på at jeg har fundet en veninde for livet i hende! Hun havde skrevet et langt sødt brev til mig og gav mig rugbrød (som Suzanne ELSKER) og Mariekiks og chokolade og havde bagt cupcakes! Så hyggeligt!

Idag startede jeg track, som er en blanding af mange forskellige ting. Højdespring, hækkeløb, 100 m løb, 1/2 mile løb, og 3-4 løb. Tror dog at jeg holder mig til 100 m løb, men så skal jeg så også være RIGTIG hurtigt, så det må jeg øve mig lidt på! Det var super hårdt idag! En time med løb og stræk-ud osv, og jeg havde ingen vand så kunne næsten ikke trække vejret til sidst fordi min mund var så tør. Idag var bare en lille forsmag, men næste gang skal vi være her meget længere!
Selvom det var super hårdt her første gang, så gennemførte jeg uden at give op, og er egentlig ret stolt af mig selv! Nu er jeg bare monster sulten og venter 75 minutter på at Rachel er færdig med Softball træning!
Kan slet ikke vente med til at komme hjem og spise noget rugbrød med creamcheese!

Nu bliver jeg nødt til at smutte, opdatere lige fra mine telefon, men den altså død lige om lidt!
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar