mandag den 25. marts 2013

Soccer, soccer, soccer!

Det er vist det eneste jeg kan finde ud af snakke om for tiden var??
Men idag havde vi træning og vi blev endelig delt ind på vores hold JV (mit) og Varsity (som er junior og senioerne, dem som egentlig er på min alder-.-) og så trænede vi hver for sig - EFTER at vi løb en mile (1,6 km) - hold da op hvor er jeg dårlig til det!! Det tog mig 12 minutter at løbe den mile, og jeg skal havde den ned på 9 minutter for at det er okay, så det har jeg lovet at arbejde på over ferien. Som starter på onsdag og varer helt til næste mandag!
Nå, men på JV delte Coach os op på to hold, og jeg blev sandt i forsvaret - hvilket jeg slet ikke kan finde ud af. Bliver ved med at løbe op, stjæle bolden og skyde på mål, måske er forsvar ikke lige mig. Tror jeg har kigget lidt for meget efter min broder! ;)
Jeg havde faktisk ret god boldkontrol hvilket overraskede mig ret meget, og jeg lærte at holde mig til min plads som forsvar på højrefløjen, og lærte hvornår jeg skulle løbe med op og hvornår jeg skulle løbe tilbage. Og så lavede jeg nogle ret gode afleveringer - altså det sagde træner! Det lyder så egoistisk når jeg siger det her, men jeg afleverede den til en af pigerne, og åbenbart hedder den aflevering en fieldchange eller noget i den stil, fordi jeg skød den fra den højre side af banen til den venstre, og coach stoppede kampede og roste mig og forklarede lidt om den aflevering jeg lavede, og så blev jeg jo helt stolt. Og pigerne er rigtig gode til at råbe: "Good job PAULINA", så jeg blev jo helt forlegen hele tiden :) Og ja, de kalder mig PaulinA, så det må jeg lige lærer dem noget om. Jeg har håber lidt at de kan lære at kalde mig Denmark ligesom the youth group fordi det lyder altså lidt coolere....

Nå, men faktisk var skolen ret hyggelig idag. Bortset fra at jeg var møg træt, og vi så film i første time OG i anden time, så jeg var lige ved at falde i søvn i tredje time, kunne seriøst godt havde lagt mig ned og taget en lur... I første time ser vi Cinderella Man, som er en vildt fed film og en boxer i 1930'erne (som vi har om lige nu i US. history) og i spansk ser vi Up på spansk. Er du helt vimmer de snakker hurtigt.

I engelsk har vi lige læst Of Mice and Men som er en meget godt, kort bog, som også er lidt psykisk forstyrrende. Vi får måske lov til at se filmen hvis alle består testen imorgen, men det skal nok blive let :)

På onsdag skal jeg ud og spise med Dot, de vil gerne give mig en fødselsdags dinner, så det kunne jeg da ikke takke nej til :)

Nu vil jeg smutte, vi ses! Undskyld jeg snakker så meget om soccer, men er bare så glad for det :D

Knus og kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar