onsdag den 13. marts 2013

Soccer!

Haha, det lyder da lidt som om alt jeg skriver om er sport nu var? Når, here's the reason why!

Igår var det SÅ mega hårdt til track at jeg bogstaveligtalt var lige var ved at brække mig. Gik gennem hele cafeteriet og jeg var bare virkelig dårlig, og jeg havde desperat brug for noget sukker, men ingen af maskinerne virkede, så jeg gik ud på badeværelset og blev opmærksom på hvorfor folk havde kigget sådan efter mig. Det var ikke kun på grund af den underlige gangart (efter ømme muskler) eller den tunge vejrtrækning, næh nej, jeg var kridhvid i hovedet med store sorte ringe under øjnene! Har aldrig det så syg ud i hele mit liv. Følte seriøst også at jeg var ved at besvime...
Når, men selvom det var en smertefuld og ikke spor opløftende omgang, så besluttede jeg mig for at jeg IKKE ville give op.

Idag kom Brooklyn op til mig og spurgte om jeg ville være med på deres fodbold hold (Soccer) i sidste block, altså lige før track, og uden rigtig at tænke over det (tror heller ikke Brooklyn forventede det) så sagde jeg ja tak, og hun lovede at snakke med hendes coach så hun kunne finde a ride (kørsel halløj) til mig for imorgen osv, og jeg blev helt spændt, men så kom jeg i tanke om at jeg jo stadig skulle til track, og så blev jeg lidt øv.
Men jeg gik stadig hen til vores locker og fik mine ting og gik ind på toilettet med alle de andre piger, og jeg fortalte Rachel om hvordan jeg ville prøve fodbold i stedet. Pludselig spurgte en pige fra min engelsk klasse, Anne-Lise (hvilket jeg synes er lidt underligt, da amerikanerne slet ikke kan sige det), om jeg ville prøve fodbold, og jeg da helt klart skulle gøre det! Hendes og hendes søster var faktisk op vej derhen nu, og de syntes da bare at jeg skulle komme med dem!
Så jeg fortalte Coach Pheffer (tror det er sådan man staver det) at jeg tog til Soccer for en dag, og så sagde han at det selvfølgelig ikke var okay (fordi han gerne ville have mig på track) men at han jo ikke rigtig havde noget valg.... Haha, og så tog jeg til fodbold! Og det viste sig at fordi jeg og en eller to andre piger var mødt op, at nu havde de nok til to hold og hun ville finde en coach til the JV-team (mit hold), så følte lidt at jeg blev nødt til at blive der. Og efter en time med øvelser, hvor det viser sig at jeg faktisk er forholdsvis god, (jeg at lært nogle gode tips ved at spille med lillebror mens solen gik ned over Møllemosen, åh hvor var det hyggeligt!), besluttede jeg mig for at spille fodbold i stedet! Er vildt spændt på det! Kan ikke så godt lide af løbe bare for at løbe, men hvis du fokusere på noget andet end at løbe, så (syntes jeg ikke det) virker som at man faktisk løber. Der er først bagefter når øvelsen er over og du begynder at hive efter vejret, at du opdager hvor anstrengende det egentlig var, og det er sådan jeg godt kan lide det! Så nu skal jeg bare lige have fortalt coach Pheffer st jeg dropper hans hold. Ups. Når men Soccer lyder fedt, og holdet virkede RIGTIG søde, pånær en pige, som også er i min engelsk klasse, og hun er bare en rigtig dummernik, men det må jeg jo bare prøve at leve med!

Så nu tror jeg eddermugme at jeg skal spille fodbold! Yay!
Nu vil jeg smutte! Vi skal spise!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar