fredag den 28. december 2012

Hænger ud med Sofia!

Sofia og jeg fik endelig til at se hinanden, dog kom en teater-practice lige i vejen, men heldigvis ville min deeeejlige værtsfar gerne køre mig over til hende bagefter så det var skønt! Vi stoppede og købte en masse McD mad på vejen hen til Sofia, og så hyggede vi os ellers med McD mad og "Lille Per i nisseland"!  Den film er så hyggelig, og det er bare 100 år siden jeg har set den sidst! Hvor er den bare pære dansk!

Jeg sov så hjemme hos hende, og så vågnede jeg ved 11 tiden (vi faldt i søvn klokken 3) og så lå jeg og ventede på at hun ville vågne, men jeg blev nødt til at vække hende klokken 12, da vi havde snakket om at vi skulle tage til the Mall, men hendes mor ville ikke køre os, så det blev ikke til noget... Nå, men så fortalte jeg hende de sørgelig nyheder om at Mira var død, (altså hende fra Anja og Viktor) og så gik vi på nettet og så ledte efter Anja og Viktor trailere. Så faldt vi over de gamle Bølle Bob-sange og pludselig lå hele filmen sørme også på youtube! Så vi sad og så den, og selvom at den sidste gang jeg så den var på VHS, og jeg var omkring 6-8 år, så kunne jeg - og Sofia - stadig alle sangene! Hvor er det altså bare en af de bedste film nogen sinde - en af mine ynglings :-)

Tog hjem derfra klokken 6 her til aften, og nu sidder jeg og downloader alle Bølle Bob sangene, og Kristen og Dad er lige kørt ned får at leje nogle X-box spil, så der bliver nok spillet lidt spil her til aften. Jeg har dog fået lidt betændelse i min nye piercing (pillede lidt for meget ved den :( ) så jeg bliver nok bare siddende i aften, da det dunker ret meget. Heldigvis ser det allerede ud til at blive bedre, så det er jo bare fantastisk!

I de sidste par dage har jeg skypet rigtig meget med mine dejlige veninder hjemmefra, så har snakket mere dansk end engelsk egentlig, og alligevel havde jeg svært ved at snakke dansk med Sofia, så vi snakkede lidt en blanding af det hele. Det er altid så hyggeligt med Sofia.

For tiden elsker jeg Michigan, jeg nyder det, og det føltes bare rigtigt hjemme her hjemme hos the Burleys, og det er bare godt det hele. Jeg må dog indrømme at jeg slet ikke kan vente til at være hjemme - i Danmark - igen! Savner at snakke dansk - savner alle de snørklede danske ord, som de (naturligvis) ikke har på engelsk - og køre med toget, og spise dansk mad, og savner mine søskende og mine veninder, men det er slet ikke sådan at jeg vil hjem! Jeg vil bare have at det sidste stykke tid går hurtigt - men at jeg stadig nyder det, for så får jeg "the best of both worlds". Ej, det er svært at forklare - vil gerne være to steder på én gang, det er nok det!

Nytår skal jeg holde herhjemme med Mom, Dad and Emma, så det skal nok blive en stille og rolig aften. Jeg har dog tænkt mig at se dronningens tale, og hvis jeg kan finde det, så vil jeg også se live fra rådhuspladsen og hoppe ind i det nye med danskerne, hvis jeg kan finde ud af det...

Nu vil jeg smutte, håber i har det godt hjemme i DK!

Knus og kram, Pauline :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar