fredag den 14. december 2012

Skole

Foeler jeg opdatere alt for tit. Det er som om at alt bare staar stille herover og det eneste jeg laver er at skrive blogindlaeg, men saadan er det altsaa ikke. Kun her i min Yearbook-class, hvor min laerer er vaek, og min geometri-laerer er vikar for hende. Har ikke noget jeg kan lave, saa sidder bare og stirrer paa min skaerm. Men saa taenkte jeg at jeg jo bare kunne skrive et blog indlaeg. Yay!

Naa, men jeg er nu i skole igen, selvom jeg stadig ikke er helt paa toppen. Tror desvaerre at jeg er blevet saadan rigtig forkoelet :-(
Vi har det her "12 days of christmas" og idag er "Ugly-sweater-day" og nogen tager det mere serioest end andre. Jeg fandt bare en af sweaterne som jeg havde koebt i genbrugsen, mens Kristen laante nogle af Grandmas kattesweatere. En gruppe af drenge har matchende sweatere paa, mens to piger har gaaet hele linen ud, med guilander, candycans, 3D-objekter, lys osv. Det er saa vildt! En af pigerne har julekugler og lys! Og alt det andet jeg lige naevnte. Saa sjovt! Nogen har valgt bare at traekke i deres grimmeste sweater nogen sinde... Det er ikke saa koent igen.
   Paa mandag kan man skrive breve til soldaterne i krig, og paa tirsdag (eller noget) er der candy-cans og saa kommer julemanden ogsaa. Resten af ugen kan jeg ikke lige huske, men jeg har taget et billede af sedlen hvor det hele staar.

Igaar kom Amanda og Emma over, og jeg ville ikke holde Emma, da jeg var bange for at smitte hende. Men saa holdte Dad og Mom hende. Paa et tidspunkt havde Mom ligesom lagt Emma over hendes skulder, saa Emma kiggede paa mig. Hun er beygndt at sige en masse lyde - snakke som vi kalder det - saa jeg begyndte at snakke til hende, for at faa hende til at svarer mig. Og det gjorde hun saa - med et smil, og saa begyndte hun at grine. Saadan et rigtigt grin! Alle flippede helt vildt ud og grinede rigtig meget, mens jeg fortsatte med at snakke til hende, og hun blev ved med at grine! Det var saa soedt!! Men saa blev hun saa ogsaa traet af det, og saa blev hun lidt sur.
Emma er saa skoen, og soed og dygtig. Den eneste ting jeg ikke kan" lide ved hende" (en joke, jeg elsker hende!), er at hun har bildt mig ind at alle babyer er saa lette at have at goere med, for hun er virkelig saa soed, og det viser sig at ikke alle babyer er saa medgoerlige. Vi har efterhaanden set mange babyer paa restaurenter og mange af dem graeder i vilden sky... Havde helt glemt hvor irriterende babyer ogsaa kunne vaere, haha. Emma er bare saa rolig og kaer.

Naa, men nok baby-snak. Nu er min time snart over, og jeg har en test over et emne som jeg naesten ikke har laert noget om, fordi jeg har vaeret vaek. Kryds fingre for mig.

Jeg undskylder for mange danske vokaler, men det tilbyder skolen altsaa ikke (har proevet og se om jeg kunne tilfoeje det danske tastatur, men kan ikke finde den funktion paa denne computer), saa i/jeg maa noejes med oe, aa og ae.

Mange knus og kram, Pauline :-)


Fandt lige listen og smed det op paa bloggen fra min telefon...
Men nu er jeg tilbage paa bloggen - derfor aa...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar