mandag den 20. august 2012

Afrejsedato!

Igår morges fik vi så af vide at jeg skulle rejse tirsdag - hvis altså jeg lige fik endnu en vaccine!
Så jeg blev bedt om at gå i gang med at pakke alt mit tøj sammen, og lige i det øjeblik skrev Lea og spurgte om hun skulle hjælpe med noget... Så jeg spurgte hende ydmygt om hun ikke ville hjælpe mig med at pakke tøj, da hun flere gange har ryddet op i mit klædeskab, og det ville hun heldigvis gerne, så der fik jeg lige brugt et par timer mere med hende! Der efter mødtes jeg med anden ven, som jeg også lige skulle sige farvel til, og skyndte mig så videre til en af mine rigtig gode veninder Annika, og så lidt film og snakkede lidt! Hun tog på introtur idag, så får ikke set hende inden jeg rejser :( Kommer til at savne hende såååååååå meget! Heldigvis fik vi taget nogle billeder af os sammen, så har jeg dem og kigge på i USA. Nå men, jeg havde lovet at være hjemme klokken 17, hvor hele familien ville komme på besøg! Også mine bedsteforældre fra jylland, hvilket jeg synes var så dejligt at de havde tid at komme! Så kom Lea over og spiste med os, og Sarah kom over til dessert, og så kom Annika og hendes mor også lige over og fik noget dessert, så pludselig havde jeg alle mine nærmeste veninder og min nærmeste familie rundt om mig, og jeg følte mig vildt speciel og heldig over at have sådan nogle dejlige veninder og familie! Jeg manglede dog en anden af mine tætteste veninder, Maj, som så heldigvis har fundet tid til at se mig i aften! Så det var en lang dag, men en god dag! Græd mig selv i søvn på grund af alle følelserne, men så er det prøvet. Det var bare så vidunderligt alt sammen, og så blev jeg lige pludselig så bange og stresset over at jeg skulle rejse allerede tirsdag, at jeg slet ikke kunne rumme det. Men nu er jeg bare glad og spændt, slet ikke engang nervøs!

Idag fik jeg så en rejseplan... Dam dam dam! Jeg skal rejse imorgen kl. 10:10 fra København, og skal så mellemlande i Paris (!!!) og så flyve videre til NYC. Var lidt bange for at jeg skulle rejse alene, men det ser ud til at jeg i hvert fald skal følges med to andre piger! Glæder mig så meget! 
Over natten havde min mor og fået en venne-anmodning på facebook fra min værtsmor, og havde skrevet med hende i formiddags trods tidsforskellen! Hun virker bare så sød! Men hun har desværret ikke modtaget min e-mail, men nu er jeg blevet venner med hende på facebook, og nu har jeg lige skrevet med hende! Det er så vildt! Hun skrev at hun ville ønske jeg kunne komme derover tidligere! Og det ville jeg egentlig også! Ville ønske jeg kunne være i NYC og hos familien på samme tid!

Det lyder så surrealistisk når jeg skriver alt det her. Jeg kan slet ikke rumme alt det her. Men er overraskende rolig. Så det er meget dejligt! 

Idag har vi så ordnet en masse praktiske ting, og jeg er igang med at få pakket (sent ude, I know, men hvad kan jeg gør hvad jeg kan), og så skal have ordnet en masse med min computer, da jeg skal have min fars med, (så burde egentlig gøre det nu, tihi). 
I aften kommer Lea og hende mor over - eller faktisk om under en time, og så kommer Maj over, som jeg har sagt, men det er bare så vidunderligt og stressende! Det er så fantastisk alt det her! 

Glæder mig så utroligt meget altså. Nu må det gerne snart blive tirsdag morgen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar