torsdag den 30. august 2012

Skema-ændringer, football, og manglende billeder!

Igår, tror jeg, fik Tina en mail om at mit Creatice Writer-class var overloaded, så jeg har fået Art i stedet... Heldigvis for mig giver de ikke karaktere for skills, men hvor meget du prøver... Pyha! For jeg kan ikke tegne.
Lige nu sidder jeg på McD med mr and mrs Burley. Vi har lige sat Kristen af, for hun er i marching band, og hun skulle gøre sig klar til the game. Om en time eller sådan noget, skal vi så op og se the game! Glæder mig så meget!

Igår var vi i Youth Group. Det var mysterious dinner, så vi skulle ud og spise. Vi var på Steak'N'Shake, hvilket var SÅÅÅÅ godt!! Dog skal vi bede før hvert måltid - de havde gjort det i kirken igår, hvor vi ikke var med, fordi vi var i det område i skulle spise i, og så gad vi ikke kører hele vejen tilbage - men det er altså svært at huske når man er rigtig sulten. Jeg når altid at æde en tortilla chips eller sådan noget før Dad så siger "skal vi bede?" og så fryser jeg min bevægelse med en chips eller promfrit hængende ud af munden og smiler skævt. Så pinligt hver gang...

Nå, men jeg fik taget en masse billeder i går, og idag, men jeg har ikke æret på computeren, og efter the football game tager vi direkte ned til søen, hvor der ikke er internet, så jeg skriver et længere indlæg mandag aften, eller tirsdag, med billeder. Promise!

Og venner! Læs her i stedet for at i alle sammen stiller mig de samme spørgsmål. Jeg elsker jeres spørgsmål, men får snart tommelfingerkrampe af at skrive til jer alle sammen! Men i skal stadig skrive til mig! Elsker når i skriver til mig. Men det kan godt være jeg begynder at henvise til bloggen, hvis i stiller de samme spørgsmål:-P

Knus og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar