torsdag den 9. august 2012

Ambassaden!

Nu skal i høre noget forfærdeligt! ... Og godt:)
Jeg skulle på ambassaden idag, og var blevet beordret af mine forældre i søndags at gøre alle mine papirer klar! Og så var jeg så dum at tro at det hele var i orden, og at vi kun manglede en frankeret kuvert med noget porto på. Vi manglede så meget mere! Som at betale for visummet og have en garanti for at mine forældre kunne finansere mit år i USA. Så igår aftes fik vi ret travlt. For jeg havde selvfølgelig glemt alt om det-.-
Min far fik dog heldigvis skaffet en kuvert og noget porto, men kvitteringer fra danske bank om at vi havde betalt og den udtalelse fra vores egen bank om at mine forældre kunne finansere mig, manglede vi stadig... Men vi tog på ambassaden alligevel, og heldigvis kom vi op til en rigtig sød dame, som var SÅ venlig - og glad, det er meget vigtig når man var så nervøs som jeg var! Hun tjekkede mine papirer og fortalte os at der lå en danske bank længere nede af vejen, som dog først åbnede klokken 10, men at der lå en rigtig god cafe midt derfra... Så der hol vi ned, fordi vi var færdige - i første omgang - allerede klokken 8:30-40, så vi havde massere af tid tilovers:-)
Da klokken blev lidt i 10 stod vi foran danske bank, hvor vi mødte en pige som også skulle betale for det her halløj, og så snakkede jeg lidt med hende. Hun havde fået værtsfamilie i Californien, lige uden for L.A.! Er det lige snyd eller hvad?!
Når men vi kom ned på ambassaden, og jeg snød i køen, som jeg var blevet bedt om, og efter 5 minutter blev jeg kaldt op igen, og så stillede hun tre spørgsmål, og så var det det. Færdig bum! Så nu er jeg vildt lykkelig! Det er som om en kæmpe sten er blevet fjernet fra mit hjerte! Nu mangler jeg kun en familie! Hvilket altså er ved at være lidt træls at vente på... Mest fordi at jeg tager det meget personligt! At det er mig der er noget galt med! Og jeg ved godt de siger, at der er mange der ikke har fået familie endnu, men hvorfor er jeg lige en af dem? Der må jo være et eller andet galt med mig, siden at jeg ikke er blevet valgt endnu... Når, men forhåbentligt løser det hele sig snart, og så har jeg en familie som også bare har siddet i flere måneder og ventet på kontakt fra min side... Eller noget. Ej, men jeg her faktisk hørt om sådan noget før, så det kan godt ske!

Forhåbentlig sidder jeg med et visum om en lille uge eller noget:-)

Over and out:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar