onsdag den 1. august 2012

Kuffert og ambassaden!

De fleste dage går nu bare med at... Vente... Og fortryde en smule. Det er altså lidt svært at forholde sig til det hele - især fordi jeg stadig ikke har fået en familie!
Lige nu går jeg og tænker på alle mine dejlige veninder herhjemme i Danmark, som jeg bare kommer til at savne SÅ meget, når jeg rejser. En af mine veninder er lige taget på ferie, og jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg skal undvære hende! Og det er kun i 9 dage:-( Og min anden veninde er lige kommet fra ferie, men der går noget tid før jeg skal se hende, men jeg savner hende! Hvordan skal jeg klare det i et helt år??
Så lige nu har jeg vel det man godt kunne kalde en "mørk-periode." Alt er bare træls, og jeg har slet ikke lyst til at rejse, men der går - held i uheld - også lidt tid før jeg skal rejse:-)
Jeg har snakket med en pige der hedder Caroline, som jeg mødte på Interstudies-campen, og hun havde det på samme måde, så jeg er ikke helt alene! Bortset fra at hun rejste igår! Er det ikke vildt at tænke på?
Når, men jeg skal ind på ambassaden d. 9. hvilket jeg er en smule nervøs for, men samtidig er jeg vildt spændt!
Og så har jeg endelig fået købt mig en kuffert! Den er stor, let og grøn - så er den lettere at få øje på, når jeg skal have den med fra lufthavnen! Wuhu!
For nu har jeg fået SENEST afrejse dato - d. 4/9, hvor den sidste Camp i New York starter, så det er meget rart at vide, selvom jeg jo stadig godt kan komme til at rejse tidligere:-)

Caroline har også en blog, som I kan tjekke ud her! :-)

Over and out:-)

Min kuffert :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar