onsdag den 22. august 2012

NYC!

Hej bloggen!
Jeg er nu i NYC - mere præcist på Staten Island i Interstudies lejlighed, og sidder med tøj fra Old Navy (mega fedt mærke som jeg aldrig havde hørt om før) og fra Forever 21 (!!), nye solbriller og meget ømme fødder! (Billeder kommer senere, (ikke af fødderne, men af tøjet), når jeg kan tage min computer frem uden at Lone opdager det - hvilket nok først bliver i Michigan)
Jeg tog af sted fra Københavns lufthavn tirsdag morgen klokken 10:10, sammen med to rigtig søde piger, Tanja og Kathrine, og sagde farvel til to andre piger, Eni og Rikke, som skulle flyve henholdsvis direkte og via Amsterdam. Dem skulle vi selvfølgelig se i NYC.
Tanja, Katrhrine og jeg skulle flyve via Paris, hvor vi troede vi havde massere af tid - det havde vi ikke! Vi tjekkede ind en time før vi skulle flyve, og personalet kiggede bare på os som om vi var sindssyge - "Why are you so late?!"
Vi syntes de var fjollede, men skyndte os videre afsted, hvilket var meget godt, for den lufthavn i Paris er GIGA! Vi skulle bla. med tog for at komme frem! Men vi nåede det, og flyveturen til NYC var lang med god! Alt var gratis ombord - der var selvfølgelig mad inkluderet - så vi tog for os af colaen;)
Vi kunne selv vælge film, så Annika hvis du læser det her, så fik jeg set Hunger Games færdig! Wuhu! Når, men da vi så kom til JFK-airport, var der MEGA lange køer og vente tid, for at komme igennem kontrollen, da vi så kom ud til bagagen, var Kathrines der ikke, så der var vi fanget lidt der i er stykke tid inden vi kom ud til Eni (som havde ventet siden klokken 14, og vi var der klokken 18) og Interstudies fyren, og så var vi først hjemme på Staten Island klokken 22!! Så vi var godt trætte!
Idag har vi set Ground Zero, Wall St, (gik over) Brooklyn Bridge, og så sejler vi forbi The Statue of Liberty frem og tilbage til Manhatten og Staten Island, og så har vi shoppet i og omkring Macy's!
Så nu er vi godt trætte!
Uh og for at komme frem i byen tager vi The Subway! Wuhuuuu!!
Når men smutter - vi skal spise:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar