mandag den 27. august 2012

Billeder.

Nu vil jeg poste nogle billeder... Hvis jeg kan få det til at virke :-)
Day 1 + 2
Pigerne i lufthavnen. Kathrine og Tanja, som begge sidder i venstre side af billedet, rejste jeg med til New York. 
Kathrine og Tanja i flyet mod Paris!

Danmark oppefra :)


Fly mad!  Det smagte deeejligt!

Vores fly tur :)

Kathrine, Tanja og Eni (som var fløjet direkte fra KBH til NYC) på The Staten Island Ferry.

Manhatten fra båden. 

Mig, ved Ground Zero. 

Wall Street. 

The Subway.
Day 3
Fede arbejdstider!

The Statue of Liberty og jeg.

Skooooo - converse! 

Cupcake!

Mine nye converse :)

Maiken, Eni, Tanja, Rikke og Kathrine på Times Square! Og Pauly D i baggrunden ;)

Bubba Gump! Wuhu!

Mig på Times Square. Det er ikke det bedste billede, men det holder. 

Mand på Times Square!

Times Square McDonalds!
Day 4
Mig ved John Lennons memorial.

Alle os der var på camp sammen i NYC. 

Foran Apple Store! Den er altså vildt cool!

"We are in New York" - tænkte det passede meget godt ind.

M&M store!
Day 5

Pigerne ved lufthavnen. Vi skulle vente i fem timer eller noget.

Skyerne over NYC. Syntes det så så smukt ud!
Udover det, så går alting virkelig godt her. 
Har lige været oppe på skolen, kom hjem for halvanden time siden. Jeg fik lavet mit skema, og taget mit billede. Kristen troede at mit skema måske allerede var blevet lavet, men fordi jeg ikke rigtig var inde i systemet, fik jeg lov til selv at vælge klasserne. 
Mit første semester ser sådan her ud:
Block 1: Creative Writing/Reading med Mrs or Ms (can't remember) W-K
Block 2: Nutri & Foods (Cooking Class) med Mrs. Probst
A lunch
Block 3: Vocal Music (Choir) med Mrs. Cordell
Block 4: Geometry med Mr Shell

Jeg skulle vælge mellem Geometry og Algebra, og jeg har ikke rigtig tænkt over hvad jeg bedst kan lide, så jeg var egentlig ligeglad, men jeg kan komme tilbage efter den første dag, hvis jeg vil ændre det. 
Efter jeg havde valgt mine fag, og mens Mrs. Converse prøvede at få det hele til at passe ind, fik jeg taget mit billede, og så skulle vi sidde og lytte til the Freshman Meeting/New Student meeting, hvilket Tina allerede havde hørt sidste år, da Kristen startede i High School. Forresten er jeg kommet i 10. klasse, fordi at i 11. har de en MASSE test HELE tiden for at forberede dem til College, og i 12. har de en masse eksamner, eller sådan noget, så Exchange Students bliver for det meste 10. grader. Kristen skippede et år, og jeg er rykket et år ned, så vi går på samme årgang, og har lunch sammen, hvilket er virkelig fedt! 
Jeg blev vist rundt af en pige som hedder Megan, som er SÅ pæn, og virkelig lav. Det var virkelig underligt, følte mig helt høj. Nå, men mit skab er i kælderen, så det er lidt langt væk, men mine to første klasser er lige ved siden af hinanden, så det er heldigt, og den tredje er nede af en lang gang, men på samme  etage som de andre, og så er den sidste ovenpå, men Megan mente ikke at det ville blive et problem. Mødte også lige alle mine lærere for første semester, og de virkede alle sammen søde. Især min Creative Writer lærer og min Geometry lærer virkede virkelig søde og nysgerrige, og spurgte ind til Danmark osv. De sagde også at jeg altid kunne komme til dem, hvis jeg havde svært med at følge med. 
Så det var helt dejligt at få overstået. Kan ikke vente med at starte i skole - det lyder underligt, men det er sandt. Det her har været den bedste dag indtil videre :)))
Nu vil jeg lægge nogen billeder på facebook måske, og så vil jeg gå i seng. For jeg er træt. Jeg vil prøve at tage nogen billeder af huset imorgen, hvis jeg får tid, og lægge dem ud. Det er ikke noget specielt, men det er  home..! Jeg elsker det!

Undskyld for det lange indlæg, håber ikke det gør noget. Godnat, elller godmorgen! Vi ses :)

2 kommentarer:

  1. Kære søde Pauline, hvor er det bare dejligt at du har det godt og er glad for familien. Det er rigtigt godt at du gider skrive herinde så vi kan følge med i hvad du laver over there!!
    Herhjemme går det godt og Amalia er heldigvis også rigtigt glad for hendes efterskole. Hun blev dernede sidste weekend så jeg glæder mig til hun kommer hjem i den kommende weekend ;-) Beauty er blevet opereret pga brystkræft - der var knuder i to af hendes bryster. Det var en kedelig omgang og både Amalia og jeg var kede af det, men heldigvis så havde det ikke bredt sig så dyrlægen mener at det hele er væk!! Ha' det godt - glæder mig til dit næste indlæg. KH Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia!
      Hvor er det skønt at høre at du læser med!
      Og dejligt at høre at Amalia kan lige efterskolen! Men det var da godt nok ærgeligt det med Beauty! Godt at lægen mener det hele er væk! Du må lige holde mig opdateret!
      Knus Pauline:-)

      Slet