fredag den 24. august 2012

NYC - dag 3 (eller 4)

Idag tog vi med metroen ind til Empire State Building! Her var der så pludselig spærret af, og da vi så spurgte en mand, hvad der var sket, forklarede han hvad der var sket... I har sikkert hørt om det... To var døde og 6 (eller sådan noget) var såret. Det var sket et kvarter eller en halvtime inden vi kom. Det var så vildt! Der var politi og nyheder, og afspærringer. De lokale new yorkere var totalt afslappet - eller det vil sige at de var ret irriterede, fordi de skulle på arbejde-.-
Manden sagde også bare at det var en fed dag vi havde valgt at komme på. Vi tog det ikke så tungt, og stillede os helt op frem til afspærringerne, og kiggede, hvorefter Ivan kom op og spurgte om vi prøvede at komme med i nyhederne, hvorefter vi alle sammen smilede uskyldigt. Når, men vi blev jo så nødt til at droppe ESB, og så tog vi videre i Central Park, som vi styrtede rundt i, og så ud! Får vi havde tre timer til at gå rundt i Central Park OG til at shoppe på 5th Av. Så vi havde "travlt" - vi kunne bare ikke finde noget at spise, indtil vi til sidst fandt en subway! Jeg så Apple Store! Wuhu! Vidste i godt at det er den 3. største attraktion i NYC?
Når, men så tog vi videre til Times Square for at shoppe. Den første dag blev mine fødder ret ømme. Jeg troede det hjalp at hvile dem og sove - det gjorde det ikke. Så for hver dag gør mine fødder bare mere og mere ondt, og allerede da vi nåede til Central Park i dag, var jeg lige ved at dø. Så forestil jer hvordan jeg havde det, da vi nåede Times Square!! Jeg var ved at dø. Mine fødder var lige ved at falde af! Men jeg kom i M&M shoppen og købte M&M, hvilket resulterede i et sukkerchok, som jeg får hver gang jeg bare spiser en lille smule sukker. Så jeg gik rundt og underholdte hele Times Square med sang og dans. Hvis i har set How I Met Your Mother - det afsnit hvor Margall laver den sang, om hvor mange kvinder Barney har været med, sådan bum bum badada bum, osv, så ved i hvordan jeg lød idag! Eni var MEGET træt af mig! Det resulterede også i at jeg grinede hele tiden! Typisk mig altså... Var helt hyber aktiv;-)

Imorgen går turen til Michigan! Glæder mig sååååå meget! Skal ud til en sø med min værtsfamilie, og det bliver dejligt, eftersom jeg har kogt her i 3 dage, og at der i følge min telefon, har været 31 grader idag i Cedar Springs!
Vil smutte nu, Eni snakker en blanding af dansk og serbisk med sine forældre og det lyder AWESOME!
Billeder kommer måske i weekenden, eller mandag! Har så mange jeg skal vise jer!
Uh uh, og jeg har købt en nøglering!!!! I Bubba Gump! "Run FORREST run" står der! Elsker den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar