tirsdag den 7. august 2012

Surpriceparty!

Igår havde jeg en af de fedeste aftener/øjeblikke i hele mit liv!
Jeg havde en aftale med nogle venner fra min "gamle" klasse om at vi skulle se film sammen igår aftes. Først skulle jeg dog spise sammen med en af pigerne, Annika, så jeg ville ikke trække i pyjamassen med det samme... Heldigvis! Vi tog så hen til Magnus, hvor vi skulle se film, lidt over halv ni, og selvom der var mistænkeligt rydeligt uden for, så tænkte jeg ikke mere over det. Annika og jeg bliver lukket ind i den lille gang, og døren indtil stuen var lukket - hvilket den ikke er så tit, og Magnus havde ret travlt med bare at få os ind af døren, og vi behøvede hverken at tage jakke eller gummistøvler af, og så blev døren indtil stuen ellers åbnet og jeg blev skubbet ind i stuen. Jeg satte dog hælene i af bare forskrækkelse, for der stod næsten hele min klasse og råbte: "Surprice!" De var alle samlet for min skyld for at sige farvel til mig! Det var så vildt og jeg følte mig så beæret! Jeg har bare verdens bedste klasse!! Kommer til at savne dem alle sammen SÅ meget det næste år! Fik et par kort af nogle af pigerne, og en af pigerne, Maria, gav mig en masse små amerikanske mønter, da hun lige har været på ferie over there, så det blev jeg også vildt glad for! Det var så cool!

Når det var bare det... Forresten idag er der kun 4 uger til at jeg senest rejser:-O

Over and out:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar