fredag den 21. september 2012

1 måned og baaaaaaaby

Idag har jeg været i USA i en hel måned! Wuhu! I Michigan: 1 måned - 5 dage! Tiden går så stærkt!
Live In er mega fedt - bortset fra at vi ikke er der... Halvvejs gennem 3rd block blev Kristen og jeg hentet fra skole, fordi Amanda - den ældste datter - var på hospitalet - hun skal endelig have sin baby! Det var ved 12-tiden. Vi har været på farten lige siden. Først frokost, så havde Dad lige et hurtigt job, og så tog vi på hospitalet. Der var vi i en halv time, og så tog vi i the mall, fordi Amanda var træt. Der var vi i 4 timer, to af dem brugte vi på at se The Odd Life Of Timothy Green - den er sååå god forresten. Dad sagde, at de havde der præcis samme måde som de forældre havde det i filmen - jeg manglede bare lige bladene på benene, så det tjekkede vi lige om jeg havde. Ha. Ha. Derefter kørte vi tilbage til hospitalet, hvor Harmony og Chris lige var kommet. Det var klokken 19, nu er den 20, og de har (næsten) lige alle sammen spist aftensmad... Jeg er stadig mæt efter 3 burgers (2*frokost, spiste med min gruppe fra yearbook på McD, og derefter med familien på steak'n'shake) så jeg nøjedes med at prøve en cherry-coke - som er alt for sød forresten... Nu venter vi på at Amanda popper den baby ud, ellers tager vi tilbage til Live-In, og så tager Mom herop i morgen tidlig. Men jeg vil altså se den baby nuuuuuuu!

Klokken 22 er næste tjek - måske laver de er kejsersnit... Glæder mig så meget!
Hospitalet har gratis wifi, så jeg fik internet før en forventet - for det er der ikke i kirken-.-

Knus og kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar