torsdag den 27. september 2012

Dodgeball og skole!

Dette indlæg er skrevet fra skolens computer, da vi ikke rigtig laver noget i Yearbook... Så jeg læser blogge...

Når, men, igår var vi i kirke spillede vi igen Dodgeball. Jeg var igen den sidste på banen, i den ene af kampene, og jeg dræbte et par stykker af de store drenge, og alle blev helt vildt excited. Og så var der noget der gik op for mig. For dem som jeg har spillet hoevdingebold med, hjemme i Danmark, ved at jeg sagtens kan kaste med en bold. Hvis jeg vil og er i det rigtige mode. Jeg er god til det.. Ikke? Det syntes jeg, at jeg er. Men når vi er i kirken har jeg altid gemt mig i hjørnet - fordi nogen af drengene kaster RET hårdt! En af drengene ramte en af de voksne i hovedet, så hun ikke kunne se og hun begyndte at græde - så jeg var ikke rigtig en trussel for nogen. De skød ikke bolde mod mig, og jeg var en første prioritet, fordi de ikke troede, at jeg kunne kaste. Så da jeg igår "slog mig løs" blev de alle sammen så overrasket, og det overraskede mig. Det var meget sjovt. Er så vant til at alle ved alt om mig, nogen gange glemmer jeg at folk stadig er relativ nye bekendtskaber... Er blevet så vant til det hele herover. Min pointe var, at de har ikke kendt mig i 10 år, så de ved ikke at selvom jeg siger sådan, så er det ikke sikkert jeg mener det sådan. Eller nogle af de ting jeg siger for sjov, ved de ikke at jeg aldrig kunne finde på at sige sådan for real. Så jeg skal lige vende mig til, at jeg først skal overbevise dem om hvem jeg rigtig er, og så kan jeg lave alle mine dårlige jokes.

Nå, men kirke er faktisk interresant. Selvom jeg ikke er enig med alt det der foregår i kirken - fordi det simpelthen er for fremmet for mig nogen gange - så syntes jeg at det er interresant, og jeg er faktisk begyndt at nyde at sidde der og hører om Gud og Jesus.

Lige nu er jeg i skole. Det har jeg sagt. Men det er jeg altså. Jeg har lige haft lunch for en halvtime siden, hvor jeg købte min homecoming ticket. Tror jeg går sammen med en gruppe af veninder, skal bare lige... Aftale det... :)
Vi havde en test idag i Art, og mit hold fik den højeste score, så vi fik lov at dele en hel pose slik imellem os. Amerikansk slik er altså meget underligt. Jeg eeeeeelsker deres chokolade, men deres slik - bolcher, vingummi, whatever det ellers er - er saa underligt og farverigt, og anderledens at jeg slet ikke kan label dem for jer. Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det. Slik, sweets, men ved ikke om det er vingummi eller bolcher. Så det spiser jeg ikke. Smager noget af det - og jeg spiste alle dem jeg fik i Art idag, hvorefter min mave brokkede mig ret meget - men jeg spiser det ellers ikke. I nutri and Foods valgte vi et projekt idag, og jeg skal lave en fremlæggelse om Danmark. Rigtigt måtte man ikke fortælle om sit eget land, men jeg fik lov "Because of who I am" - var det direkte citat. Wuhu! Så det er jeg helt klar på det. Det skal nok blive let.

Idag er vi officielt begyndt på Spirit-days i skolen, og idag var class-color-day. Vores farve er grå. Og vi købt fået en T-shirt hertil homecoming, med vores klasse, og vores tema er Grease, så idag har jeg en grå t-shirt på, med en blå bil og GREASE i rødt over brystet. Det matcher ikke. Og jeg er virkelig ikke god til at se når ting matcher og hvornår det ikke matcher, men det er matcher ikke. Men eller er det meget sjovt. Paa mandag er det sportsdag eller noget, og ellers er der cowboy-day, formel-day, den sidste kan jeg ikke huske, og fredag er det så class-color-day igen, og der har vi ikke rigtig skole, men vi skal bare lave en masse aktiviteter. Glæder mig!

I næste time har vi en test, og var alt for doven til at study for den. Så det skal nok blive godt. Tror nu godt jeg kan klare det. Det er faktisk om 7 minutter, så må hellere smutte, så jeg kan få ryddet yearbook-klasselokalet op. -.-

Ses! KNUS OG KRAM!

Min test i geometri idag.


Min homecomingticket :-)


To af pigerne fra Art - Rachel og Alexis - som jeg snakker med mest, og så en tredje pige som jeg også spiser frokost med (ude til venstre)


Rachel og hendes bror Jeremy i Art.

4 kommentarer:

  1. jo du var skam god til høvdingenbold xD :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, taaaak! Det var også det jeg tænkte!:-))
      Hyggeligt at se at du også læser med Lasse!

      Slet
  2. Hej Pauline!
    Lyder skønt!
    Elsker at følge med i din blog! :)
    - Synes, at det kunne være utrolig fedt, hvis du
    hver dag, fra i næste uge, ligger et billede ud på
    bloggen af dig i ført tøjet, som i skal have på i skole!
    Det kunne virkelig være skide fedt!! :)

    Knus og kram - og hav det skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også tænkt på! Det kunne nemlig være rigtig fedt!
      Hvem er du? :-)))

      Men det skal jeg nok gøre:-)

      Slet