onsdag den 19. september 2012

Live-In... Og skole...

Ikke meget at fortælle. Bortset fra at jeg stinker til at tage beslutninger, og hvis jeg bliver bedt om at tage beslutninger på en dag, hvor jeg i forvejen er følelsesmæssigt nede, bryder jeg næsten helt sammen. Men idag har jeg mødt en ny person, og vi sidder faktisk lige nu og sælger yearbooks, og han er vildt sjov og spørger ind til Danmark, og jeg elsker - ELSKER - at fortælle om danmark, og vi har det ret sjovt, og lige nu er der to andre piger, og de er rigtig søde, så det er meget hyggeligt! Og det har lige løftet mit humør helt vildt! Igår havde jeg så mange bolde i luften på een gang, men idag lykkedes det hele, så nu er alt helt fint.
Udover det vil jeg bare lige fortælle om Live-In. Fordi i dag når jeg kommer hjem fra skole, skal jeg pakke - og højst sandsynligt Skype med Annika, men hun har så travlt at man aldrig kam være helt sikker, just kidding! Glæder mig så meget til at Skype med Annika!:-)))
Men så skal jeg pakke og så klokken 18 tager vi i kirke, mig og Kristen bliver smidt af, og så skal vi sove i kirken til på søndag. Vi skal stadig gå i skole, og lave lektier, og så ellers skal vi bare hygge os, og de har arrangeret en masse fede ting vi skal lave, og alle er vildt spændte, så nu glæder jeg mig også helt vildt. Så der går nok noget tid før jeg opdatere igen!

Knus og kram:)

Billedet er min udsigt fra det sted hvor vi sælger yearbooks - ingen kunder, andre end vores vikar, som har været i Danmark, har købt 201 yearbooks, en hver til sine 200 kyllinger, og en til at rotte, og jeg tror vist, at jeg skylder ham 2-3 chokolader, fordi han snyder mig i spelling-thing og han har ændret mit navn til YAG - you are great! Wuhu:-) han er meget sjov....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar