søndag den 16. september 2012

Football game + tidlig Artprize - billeder :)


Lockers i kælderen. Mit er et af dem nede i højre hjørne.

Gangen ned til Art og Yearbook.


Kantinen... Undskyld, det er lidt mørkt :(

Når man kommer ind på skolen :)

Veninder, og andre piger, til the game :)


Min mor, Susanne, spurgte forresten til hvor alle eleverne er på de her billeder, og de er der ikke. For billederne er taget klokken 22, til 5th quarter... Tror jeg forklarede om det i det andet indlæg... Så det gider jeg ikke igen :-P

I Downtown Grand Rapids har de noget hvert år som hedder Art Prize, hvor kunstere fra hele USA, og nole få internationale kunstere kommer og konkurrer om at vinde Art Prize. Det starter vist først i næste weekenden, men Mom havde fået et tip om, at der allerede var nogen skulpturer oppe, så vi tog ned og kiggede. Fik taget nogle FEDE billeder - og mange. Tog 219! Her komme nogle få af dem :)


Genbrug - så cool!

Genbrug igen - Piskeris!







Downtown Grand Rapids - så smukt, men så anderledens end KBH!
Idag har vi været i kirke, og til fødselsdags middag hos Grandma and Grandpa - spiste alt for meget, har været mæt lige siden, og det var til frokost. Den er 21:15 nu. Her til aften tog hele familien i kirke igen, men jeg har haft det ret underligt idag... Føler ikke jeg er træt, men det er bare som om at min hjerne ikke fungere ordenligt-.- Den kører i et meget lavt gear. Så jeg lavede nogle lektier - skulle tegne Emily Deschanel fra Bones, viskede så meget ud at der var lige ved at gå hul i papiret... Nogen projekter har brug for hvile. Så jeg løb en tur, lavede nogle mavebøjninger osv, og tog et dejligt langt brusebad. Og nu er vi på vej i seng. Har sådan en trykken for hovedet-.- Men Kristen og jeg hygger os lige så godt, så gider næsten ikke. Har forresten hørt dansk musik hele dagen - Rasmus Seebach, Joey Moe (nogle af hans tekster er ret lamme -.-) og noget gammelt Nik og Jay musik. Det var helt rart.

Uh, næste uge - fra onsdag til søndag - er der Live In i kirken, hvilket vil sige at Kristen og jeg, og alle de andre unger + venner fra Youth Group skal BO i kirken i fire dage. Alle er helt vildt spændte på det, så tror på at det bliver sjovt.
Men vi ses alle sammen! Smid gerne en kommentar hvis i læser med! Vil gerne vide hvem der faktisk sidder og følger med i det her! :)

Knus og kram!

8 kommentarer:

  1. Hej Pauline!
    Jeg hedder Stine, og følger med i din blog! :)
    - Synes den er skøn!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine! Tak for kommentaren! Og taaaak :)

      Slet
  2. Hej Pauline :-)

    Mit navn er Anne og jeg følger misundeligt med fra DK.. Er lige nu mit i ansøgningsprocessen og ville bare ønske at det var mig der var afsted nu!
    Er helt vild med din blog, og er i sær vild med, at du er så ærlig og at du vil indrømme at du har haft hjemve og at der også er nedture . Der er mange andre udvekslingsstudenter med blogs, der kun skriver om de gode og fede ting, men nogle gange er det rart også at høre om de hårde ting.
    Håber at du får et fantastisk ophold, sidder spændt bag min skærm og læser med (:

    Love Always,
    Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne! Ved præcis hvordan du har det!
      Jeg er rigtig glad for at du skriver det, gør det nemlig mest for kommende udvekslingsstudenter som dig, så i også kan se at det er altså ikke alle glade dage... Men tak fordi du læser med, håber det her hjælper dig! Held og lykke med din ansøgning!

      Slet
  3. Hej Pauline, dejligt at følge med i din hverdag i USA. Hold op hvor er den forskellig fra herhjemme i DK - noget er godt og noget er skidt, sådan er det bare, men jeg synes det er vigtigt at du hele tiden danner dig din egen mening omkring det du bliver præsenteret for, hvilket jeg faktisk også fornemmer at du gør - bliv ved med det!!
    Mange knus og tanker Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Heeeeeej Pia! Hvor hyggeligt at du også følger med!
      Prøver virkelig at stå ved mine holdninger, og er blevet bedre til det!
      Men hils alle omkring dig!
      Knus og kram

      Slet
  4. Kære Pauline.
    Jeg føler bestemt også med og nyder dine beretninger.
    Jeg tænker meget på dig og håber at du har det godt.

    Love Pernille kusine

    SvarSlet
  5. Kirsten Olsen-Buchkremer27. september 2012 kl. 16.10

    Kæreste Pauline
    Jeg nyder rigtig meget at læse dine indlæg og glæder mig over din levende beretninger. Fortsat god fornøjelse i USA. Knus fra Kirsten i Tyskland

    SvarSlet