fredag den 28. september 2012

Flere billeder!


I må tro at jeg intet liv har, med alle de indlæg jeg smider op hele tiden. Men det har jeg altså. Jeg bruger bare alt den tid, hvor vi alligevel ikke laver noget, på at skrive indlæg. Fordi jeg elsker at skrive! Og der er ikke Word på min computer, så jeg kan ikke længere skrive historier. Det kunne du godt have fortalt mig far! Ellers har du gjort det, og jeg så bare havde glemt at du havde fortalt det.... Eller noget :-)

Jeg tænkte jeg lige ville dele nogle billeder med jer. Nogen flere fra NYC, nogen fra Artprize og sådan lidt ekstra, som jeg ikke har delt med jer over den sidste måned, men som jeg syntes i skal se... Here it comes!

Michigan oppefra - det her er altså fra helt tilbage i August. Føles som 100 år siden.

Detroit lufthavn! Et billede som jeg har ville have vist jer længe, men glemt alt om. Det var simpelthen så cool!

Mega fedt højhus i NYC med træer på! Så smukt!

Et kunstværk til Artprize. 

Close-up af kunstværket oven over - det var lavet af Jelly Beans - eller hvad de hedder :)
Kunstværk til Artprize.

Mit Art-klasselokale.

Mig i Art ... :)
Billede af Kristen til en konkurrence i kirken! Sådan et fedt billede syntes jeg :)


Mit trofæ fra talentshowet i kirken - bare lige for at demonstrere størrelsen :)

Himlen over Cedar Springs - rettere sagt: vores nabohus :)

Det er meget tilfældige billeder og ikke noget specielt, men ville bare lige vise jer dem :)
I aften er Dad ikke hjemme, så der er dømt tøsehygge med Chick-flicks og brownies! Wuhu :)

Har så mange billeder som jeg gerne vil have alle jer der hjemme skal se, men det må vente til når jeg kommer hjem. Hvilket jeg glæder mig så meget til! Altså at vise jer billederne personligt :)

Knus og kram,
-Pauline

Ps. er lidt lykkelig lige nu. Troede bloggen havde ændret dens måde at lave indlæg på, men jeg havde bare ændret en instilling, så nu er alt godt igen. Wuhu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar