lørdag den 8. september 2012

Football game og Skype!

Hey alle sammen!
Jeg har det fantastisk! Ved ikke om det er kommet til udtryk tidligere, men det har jeg altså! Ville lige gøre det klart! Er så heldig med hensyn til familie, og skole, og ja. Det hele. Elsker det her!

Nå, men, nu skal i høre. For igår var der football game på hjemmebane, og jeg havde meldt mig til at tage billeder af the marchingband, hvor Kristen er med i. Og Dad er med i the chain gang, og Mom vil gerne se Kristen, så vi er alle sammen til the alle the football games alligevel. Jeg havde fået et mega stort kamera af min lærer, og det eneste hun sagde var: "If it's raining, keep the camera in the car."
Da vi kommer derhen - og vi er der en time før kampen starter, fordi Kristen skal mødes med bandet så tidligt - og jeg er igang med at øve mig - fordi det her kamera har mega zoom - og gøre klar, kommer der en dreng og siger at der er en "thunderstorm" på vej. Fedt. Så jeg stod nervøst og ventede på at bandet ville komme ud på banen, og da de så gør det, har de regnfrakker på, så man kunne ikke engang se deres uniformer. Så jeg pakkede kameraet sammen, inden bandet overhovedet begyndte at spille, og løb ud med det i bilen. På vej ud i bilen mødte jeg fire piger jeg spiser lunch med, så jeg lovede at komme tilbage til dem. De var bare tre forskellige steder, så da jeg kom tilbage bragte jeg dem lige alle sammen sammen. Jeg lavede sådan en rigtig gangsta bevælgese og sagde "Now we're all togeeeether" og det så åbenbart sjovt ud, for det blev gentaget hele aftenen... Det var ret sjovt. Nå, men, det er super hyggeligt med de piger, de er dog alle freshmen, det vil sige to år yngre end mig. Undtagen én af dem, som kun er ét år yngre end mig. Men vi havde det sjovt, og jeg fyrede en masse dårlige jokes af, og snakkede noget dansk til dem. En af pigerne, Rachel og jeg, har denne ting med at hun snakker engelsk til mig, og jeg svarer hende på dansk. Hun er totalt kølig, og bliver ved med at snakke til mig, selvom hun ikke fatter en prut af hvad jeg siger. Det er ret underholdende.
Så jeg så ikke noget af kampen, men vi vandt denne gang! Wuhu!
Noget andet sjovt var, at jeg  begyndte at genkende folk fra mine klasser, og folk sagde hej til mig, i forhold til sidste kamp - som godt nok også var før skolen var startet - hvor jeg ikke kendte et øje.
Mom og jeg tilbragte 2nd half i bilen, fordi det regnede og det var så koldt - i forhold til de 30 grader vi har haft hele ugen, og det har været fugtigt. Så klamt. Men vi sad og hørte radio, snakkede musik, writing, og alt mulig andet hyggeligt.
Og så fik jeg endelig givet min familie deres gaver. Jeg havde udskudt det, fordi det var bare nogle billige souvenirs fra Tivoli, af H.C. Andersen, og den lille havfrue og to kuglepenne med danske flag på, og så var der også en brødkurv, som er magen til dem vi har derhjemme... Kan ikke huske hvad den hedder. Men nu gav jeg dem, det endelig og de blev sååååå glade! Så det var godt!

Idag har jeg skypet med familie og venner. Virkelig hyggeligt. Kristen og jeg er alene hjemme hele weekenden, da Dad skal synge i Ohio, så der er i Mom og Dad taget hen. Og de kom ind og sagde farvel klokken 7 imorges, og så kunne jeg ikke sove igen-.- Så jeg begyndte at skype ;)
Men jeg kom helt til at savne min lillebror og far. For dem har jeg ikke snakket med før nu, men det var nu meget dejligt at snakke med dem, selvom jeg kom til at savne dem.
Nå, men de var til familie-komsammen, så jeg fik sagt hej til heeeeeele familien, hvilket var vildt hyggeligt!
Og så skypede jeg kort med Maj, hvilket også var sjovt, og hun fik snakket med Kristen, så hun blev tvunget til at snakke engelsk. Det var meget hyggeligt. Derefter skypede jeg med Lea, som fik fat på Sarah, og da Lea ikke er så glad for engelsk, og Kristen også ville være med, fik Sarah lov til at snakke. Og det var rigtigt sjovt! Kristen elskede det, og det samme gjorde jeg. Det er altså nogle dejlige tøser! Savner dem!

Ellers sidder Kristen og jeg bare og hører musik og ser tv. Hun har snakket med sin bedsteveninde på telefonen heeeele dagen, lige siden vi stoppede med at skype ved 12-tiden. Selv da vi gik op til McD her for et par timer siden, snakkede hun med hende, men det er fint nok, for så kan jeg få lov til at sidde og stene lidt til noget Ed Sheeran, og jeg fik et laaaaaaaaangt dejligt bad, hvilket har været svært at få tid til den sidste uge. Også fordi vi skal spare på vandet, så alle kan få et bad, men det behøvede jeg jo ikke idag. Så det var rart.
Vil lige vise jer nogle af billeder af min Geometry bog som er GIGA stor. Og så kameraet jeg fik af skolen og er MEGA GIGA stort! (De er taget fra min iPhone, så det er lidt dårlig kvalitet)


Sidetal - og det er ikke engang det sidste :O

Kameraet fra skolen. 

Kameraet fra skolen - helt zoomet ind. 


Uh, ja, og så hvis nogen af jer nogen sinde skulle få lyst til at skype med mig, så er mit skype navn pauline.hansen6 og så kan i bare tilføje mig på skype, og så kan i skrive til mig på Skype, hvis det er den eneste måde i kan få fat på mig, ellers er der jo facebook, og så kan vi aftale hvornår vi skal skypeeeee :-)

Knus og kram!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar