søndag den 21. oktober 2012

Afslapning - at last!

Idag tog vi ikke i kirke, men kun i søndags skole, og så tog vi på First Wok (en kinesisk restaurant) og spiste mega lækker mad!!
Der efter skulle vi mødes med min områderepræsentant og alle udvekslingsstudenterne ved the corn Maze. Det var lidt akavet fordi de alle kendte hinanden i forvejen, og jeg ikke havde været med første gang de mødtes, men pludselig kom en mand over og snakkede med Mom and Dad, da han også var en værtsfar, og da han fandt ud af at jeg var fra Danmark, trak han mig med over for at møde Yaldar (som viser sig at en meget dårlig udgave af Hjalte) som er fra København. Han slog straks over i dansk, og så stod vi og snakkede lidt. Det var meget underligt, han snakkede rigtig københavnsk, og det føltes bare helt dumt at snakke dansk med ham. Han sagde alle de der danske ord, som jeg kalder weird Danish words, som luksus, nøjeren osv. Og så sagde han sku hele tiden, det er et ord jeg ikke har hørt i 100 år!!
Nå men jeg snakkede meget meget kort med Hannah fra Sydkorea (vildt eller hvad?) og en pige fra Frankrig, og en pige fra Thailand (igen: vildt eller hvad?) og så snakkede jeg meget med Annika fra Tyskland, og Ronja (Ronni som de kalder hende herover) fra Sverige, så det var rigtig hyggeligt! Det var rigtig skønt at snakke med andre, og bare rigtig cool at snakke med mennesker fra så mange forskellige steder på jorden!
Snakkede også med Hjaltes værtsfar og det var meget hyggeligt, selvom set lidt føltes som at blive interviewet, haha:-)

Prisen inkluderede et gratis græskar pr person, og en dounot og et glas æblecider, så vi fik endelig vores græskar i hus! Vi var der i 2 timer, og så hjem!! Jeg sov i bilen, og nu sidder Kristen og jeg og der 13th days of Halloween, på ABC-family, hvor de viser Halloween halløj, lige indtil Halloween, og lige nu ser det ud til st de kører et Tim Burton marathon, og selvom jeg godt kan lide Charlie og chokolade fabrikken, så er Tim Burton altså meget dyster. For dyster til min svar...

Nu vil jeg se noget Disney Channel (ikke flere dyster film til mig) og måske sove lidt, men først Pizza Rolls!!

Knus og kram!

Ps. Idag er det 2 måneder siden at jeg ankom til NYC! Er det ikke lige vildt eller hvad? Tiden er fløjet af sted, og alt er bare skønt. Der har været små bumps on the road, men de har været små(!), og jeg tror nogen gange, at jeg glemmer, hvor heldig jeg er at have en familie, som er så glade for at have mig her! De er der altid for mig og hjælper mig, når jeg har brug for det! Jeg elsker virkelig at være her, og føler mig så velkommen og hjemme!

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at de alle er så søde ved dig. Jeg arbejdede faktisk på KFC i mine unge dage. Jeg savner stadig maden. Deres kartoffelmos og gravy er mums. Skønt billede er drengene. Det er nu blevet min screensaver på arbejdet. Vi havde nogle dejlige dage i sommerhuset i regnvejr. Men du var stærkt savnet!! Af alle. Knus og mange tanker. Camilla

    SvarSlet
  2. Virkelig? Findes KFC i Danmark?
    Kartoffelmosen er mega laekker!

    Jeg elsker det billede af drengene! Det er saa soedt!

    Jeg ville saa gerne have vaeret der! Savner jer, og sommerhuset! :)

    Dejligt at hoere fra dig!!
    Knus og kram Pauline :-)))))

    SvarSlet