mandag den 29. oktober 2012

Skyyyyype!

Jeg elsker altså bare Skype så meget!

Selvom det var lidt svært idag at se Farmor og Bedstefar, for det fik mig til at tænke på jul, og at jeg ikke kunne være der og fejre jul med dem... Det bliver lidt underligt, men heldigvis glæder jeg mig til at fejre jul med familien Burley, så det hjælper lidt på det.

Jeg sad bare og ordnede musik på min computer, og så ringede min dejlige kusine Annasofie pludselig, og så snakkede vi lidt sammen, og så skrev min skønne lillebror Viktor til mig, og min veninde Annika skrev til mig, og Lea skrev til mig, og pludselig ringede Farmor og Bedstefar så, så jeg blev nødt til at smutte fra Annasofie, men det gjorde vist ikke så meget, vi har snakket sammen et par gange før, det er altid så hyggeligt.
Far var ovre og besøge Farmor og Bedstefar, så ham fik jeg også lige hilst på, og Gene nåede lige at sige Hej til dem alle, og da han så smutter, bedte Farmor mig så om at snakke dansk igen, for jeg kunne ikke rigtig finde ud af skifte imellem dansk og engelsk.
Tidligere havde jeg sagt noget på engelsk til Annasofie, og så spørger Dad hvem jeg snakker med, og så svarer jeg på dansk at jeg snakker med min kusine... Ups. Og jeg gjorde det samme da jeg snakkede med Farmor og Bedstefar.

Men det var super skønt at snakke med Farmor og Bedstefar, og denne gang tog den en halvtime, den anden gang fik de lige pludselig travlt, så snakkede kun med dem i to minutter... Det var lidt ærgeligt. Men det var så hyggeligt at snakke med dem! De havde lige været til 50 års jubilæum på deres Højskole, hvor de mødte hinanden, så de har kendt hinanden i 50 år! Det syntes de godt nok var lang tid, og det kan jeg kun give dem ret i! Så cool og sødt!

Idag var en dårlig dag, derfor var det så fedt med alle de her opkald og beskeder. Havde hovedpine og mavepine, og kvalme, og var bare så træt... Burde nok gå i seng nu, men har lovet at ligge musik ned på Kristens iPod, fordi hun syntes det var tid til julemusik! Det er nu meget hyggeligt, selvom Halloween stadig ikke er over, og vi stadig mangler at fejre Thanksgiving... Haha, tosset :)

Bare lige en hurtig opdatering!

Og nå ja, stormen kommer slet ikke i nærheden af os. Vi får nogle kolde vinde i morgen, som en eftereffekt af stormen, men ellers ikke. Selvom de sender udsendelser om det hele tiden, og det lyder så voldsomt og crazy, og vi kan jo godt se at det er slemt, men de er bare så dramatiske de nyhedsværter der...

Knus og kram :-))))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar