søndag den 7. oktober 2012

And she's back!

Almost.

Jeg er ved at komme mig over hele det her halløj. Min mandler er slet ikke så store mere, og jeg kan snakke. Uden at lyde som et monster. Jeg optog en video af det og sendte til min mor. Så spørg hende. Det var skræmmende. 

Igår snakkede jeg med Tine, selvom klokken var 1 om natten hjemme hos dem, men det var nu meget hyggeligt at have noget søster-tid med hende. Idag snakkede jeg så med mine bedsteforældre hurtigt og kort (ved ikke hvorfor de fik så travlt?:)), og lidt senere fik jeg snakket med min mor. Hun viste mig mit værelse som de har rykket helt rundt på. Og alle mine ting er i flyttekasser og flyttet op på hemsen. Det er altså lidt underligt. 
The dance havde været sjovt - det var i hvert fald det folk fortalte mig, så det er jo meget godt. Det er bare virkelig øv at jeg ikke kunne være der.

En anden ting som har holdt mine tanker beskæftiget er jul. Jeg ved godt jeg er tidligt ude, men for en uge siden eller noget, gik det op for mig, at jeg går glip af DR  og TV2's julekalendere, og adventsgaver og Disney Juleshow, osv. Så jeg sendte en request hjem, om at få sendt Pyrus julekalender sendt herover, en DVD med Disney's Juleshow (som jeg ikke er sikker på findes på DVD), og så nogle gode gamle Dirch Passer film og nogle Barnaby-afsnit, da jeg lige pludselig begyndte at savne at høre Barnabys engelske accent mens han opklarer mord. Har fået nok af den amerikanske måde at opklarer mord på - er ved at være lidt træt af at se Criminal Minds hele tiden. Det er deprimerende. Kristen forklarede hvordan hun var begyndt at frygte at hun ville blive bortført osv, og jeg tænkte bare, jaja, pjat, det er jo bare en tv-serie, men nu går jeg også og bliver bange. Det show er skræmmende. Savner Barnaby. Så nu vil jeg se noget Barnaby. 
Pointen var at nu tror jeg endelig jeg forstår det, når folk siger at det er svært omkring juletid. Jeg begynder allerede nu at gå i panik over alle de ting jeg går glip af. Selvom jeg gjorde det klart med mig selv, inden jeg tog afsted, at det kun er én jul ud af mange endnu jeg går glip af, så er det stadig svært. Må bare se om jeg kan lære de her amerikanere lidt om den danske jul ;)

Udover det så er der ikke sket så meget. Mest fordi jeg bare har siddet på min numse hele weekenden. Og vil i så høre noget vildt? Vi har 900 kanaler, halvdelen kan vi dog ikke se, osv osv, men der er ingen ting at se. Lørdag aften var jeg alene hjemme og kunne se lige hvad jeg ville! Wuhu! Jeg ender op med at sidde og se iCarly i 2 timer - jeg så da i det mindste premieren på et nyt afsnit - fordi der bare ikke var andet at se! 

I løbet af denne uge for jeg (måske, forhåbentlig) mulighed for at snakke med Annika! For det er som om hver gang vi skal snakke sammen, så er der et eller andet i vejen. Så nu skal vi få skypet! Jeg har savnet min klasse (dvs. også Annika) de sidste par dage. Fordi jeg er så ynkelig at sidde og læse alle vores gamle samtaler igennem inde på vores facebook side. Haha, det var bare sådan en god klasse, og det tror jeg at jeg nogen gange tog lidt for givet. Havde helt glemt, hvordan det var at komme i skole hver dag og ikke kende sine klassekammerater, for det er 10 år siden jeg prøvede det sidst. I 9.C var alle personerne mine venner. Her er det maks 5 personer - i de fleste klasser 2 personer - jeg snakker med. 

Nå, nu vil jeg vise jer nogen billeder... 

De to første er taget for to uger og to dag siden - for det var dagen før Emma blev født, dvs. fredag, hvor vi hang ud omkring hospitalet og ventede på at hun blev født. 
Et mall. Så stort og flot.

Jep. Midt i centeret. 

Derudover vil jeg bare lige dele nogle "Danmark-billeder" med jer, som jeg også har haft massere tid til at kigge igennem over de sidste par dage. 

Det første billede er mine dejlige drenge fra sommerhuset. Udover det her (og mange andre) skønne billede(r), så optog de også en video til mig og ønskede mig god bedring, da jeg havde forstuvet min ankel. Noget af det sødeste jeg nogensinde har set. Og sjoveste. 

Mine dejlige drenge!

Min dejlige søskende på Bornholm. 

Og så kender vi dem bedre!

Søde Annika - to dage før jeg tog afsted. 
Der er så mange andre billeder, men det bliver alt for plidder pladder agtigt. Det er jo "bare" Danmark, og i vil jo høre om USA. 

Vi ses!

Knus og kram Pauline :-)

P.S. Ud over det, så er der en chance for at jeg får lov til at snakke med 5-6 klasse kammerater i denne uge (på een gang altså), så hvis det kan lade sig gøre, så bliver det super fedt! Savner altså de tosser.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar