torsdag den 4. oktober 2012

Syg:-(

Nu har det ramt mig. Hvad end det er. Det inkludere halsbetændelse, hovedpine, øm i hele kroppen og mavepine.
Igår havde Kristen og jeg havde fået fri fra skole, så vi kunne komme ned og se artprize uden alle de mennesker... Det viser sig så bare at selvom klokken er 10 en regnfuld onsdag morgen, er er stadig proppet med mennesker.
Vi gik som alle de andre mennesker indenfor på de forskellige museums, for at de det der var indendørs, men Dad og Mom opdagede hurtigt at jeg ikke var mig selv. For én gang skyld var jeg ikke mega træt, men bare mega dårlig. "Heldigvis" skulle Mom arbejde klokken 14, så vi tog tidligt hjem, vi fik bare ikke set alt det vi gerne ville, pågrund af alle menneskerne, men mest fordi at alle muséerne på nær ét, åbnede først klokken 12, og så var der monster lange køer. Jeg var så udmattet da vi kom hjem derfra.

I youth group havde jeg det egentlig okay, men prøvede ikke at kommer for tæt på mennesker, fordi jeg godt kunne mærke min hals begyndte at trække sig sammen.

I nat besluttede nogen sig så for ay lave vejarbejde på den anden side af vejen, og jeg kunne i forvejen ikke sove på grund af smerter i halsen og problemer med vejrtrækning, så jeg stod op klokken 4, fik noget medicin mod smerter, og sov en lille time inden jeg skulle op og i bad. Jeg faldt dog i søvn igen, og sov til halv 7, hvor kristen og jeg fik travlt. Vi kom afsted til tiden, og da vi sidder i bilen, spørger Dad og jeg vil blive hjemme, for han kunne godt mærke at jeg virkelig ikke havde det godt. Så nu ligger jeg herhjemme, og kan mærke det hele vare bliver værre og værre. Kristen tror ikke på at jeg bliver frisk nok til imorgen, selvom jeg håber på det. Jeg vil virkelig gerne være med til alle legene, og se de forskellige danse (Mock Rock) årgangene har forberedt.
At skulle gå i kjole med den anden udvekslingsstudent foran hele skolen, er dog ikke noget jeg hepper på. Og jeg skal være med i paraden, og det bliver for koldt hvis jeg stadig har det sådan her, så nu venter vi bare og ser.

Det er godt nok lidt øv. Denne weekend er jo noget af det mest high school-agtige jeg kan komme i nærheden af.

Nu vil jeg prøve at sove lidt. Ses:-(

Knus og kram, Pauline:-))

4 kommentarer:

  1. God bedring Pauline! Håber du hurtigt vil komme på toppen igen ;-)

    Kram Anne (kommende udvekslingsstudent)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak Anne! Det håber jeg sørme også!:-)

      Slet
  2. hvorfor ender det altid med at man er syg lige op til noget som rent faktisk, ikke kan gå glip af...

    SvarSlet
  3. Præcis! Det er så irriterende. Er så frustreret...

    SvarSlet