mandag den 15. oktober 2012

The Grand Traverse Circuit!

I weekenden var vi jo i Traverse City (det er sådan det staves mor) og det var virkelig skønt! Vi sov fra lørdag til søndag hos Dads kusine, og de havde det flotteste hus, jeg har set længe. Vi spillede spil hele natten, og gik så endelig i seng ved 11-tiden. Vi spillede noget der hedder Mafia, som minder MEGET om et spil jeg plejede at spille derhjemme - som hedder Varulv, og som jeg faktisk har taget med herover... tihi. Så det var meget sjovt.
Om søndagen tog vi så i kirke, en kirke som et af band medlemmerne - i Dads kor/band/sanggruppe whatever you call it, og det var en meget speciel søndag. De ville nemlig prøve at have gudstjeneste som dem i the third world, så vi skulle sidde på gulvet, og ingen lys eller skærme eller noget som helst. Men pastoren var ikke hjemme, så han havde lavet en video, hvor han sad med en Macbook og en telefon, og blev filmet af tre forskellige kameraer. Når ja, lad os holde gudstjeneste uden eletronik. Men det var faktisk en meget cool video, som var klippet på en vildt fed måde. Anyway, derudover var der et vildt fedt band som spillede, akustisk, og sangerinden havde en vild fed stemme. Det meget cool at prøve. Det her var en lidt anderledens kirke - altså en anden gren af kristendommen, og Dad har snakket meget om de forskellige kirker på det sidste, men jeg kan altså ikke se den store forskel, men det tager nok også mere end én gang i kirke, for at virkelig at se forskellene.
Derefter spiste vi frokost med bandet i deres mobilehome. 14-15 mennesker i et lille mobile home. Wuhu. Og det øs regnede uden for, som det gjorde hele dagen, så vi kunne ikke engang gå uden for og spise. Men maden var sååååå god. Den ene af bandmedlemmernes kone - som også er bandets manager - havde lavet to mega lækre salater. Så lækkert!

Bagefter tog vi over til The Grand Traverse Circuit, som er en gammel kirke som er lavet om til det her community center, hvor unge kan hænge ud efter skole. Det var indrettet på en mega fed måde, var helt oppe og kører over det. Der kom bare ikke rigtig nogen mennesker, og "koncerten" tog tre timer. Heldigvis havde de en fed kælder, hvor du kunne lave dine egne Caramel apples, og man kunne male, og der var et lille bibliotek, og vi tegnede, så det fik vi tiden til at gå med. Det var nu meget fedt! Faktisk rigtig sjovt.
Derefter var vi alle godt trætte, så vi tog hjem. Og så havde jeg selvfølgelig lektier, som jeg havde glemt alt om. Eller jeg skulle faktisk bare printe dem ud, og så skulle jeg også have et visuelt projekt med, og der regnede jeg bare med at jeg kunne tage nogen danske lakridser med, da jeg jo skulle forklare om Danmark, men det syntes jeg var for svagt, så jeg fandt nogle billeder fra Google og lavede en video.

Idag havde vi så præsentationer i Nutri & Foods, og alle dem der havde lavet mad som deres visuelle projekt fik lov til at fremlægge først. Så vi fik cupcakes fra Afrika (Hvis i er forvirrede, så er i ikke de eneste, aner ikke hvorfor man ville vælge cupcakes som mad der symbolisere Afrika, men de var gode!) Det var chocolat chip and cream cheese cupcakes, og de var meget fedtede, men gode. Og der var jordbær oven på, meget lækkert. Deruderover var der Irsk brød, franske chokolade kager, noget chokolade kage (var væk da det blev præsenteret, så jeg spiste det bare), mexicanske tortillas og puerto rico'ske ris, meget lækkert, men det resulterede i at jeg måtte skippe den første gode solide madpakke jeg har lavet i flere uger, fordi jeg havde spist for meget i den time. Ups.

I Art smækkede Mr. Crawford alle vores malerrier op på tavlen, og vi samlede os alle omkring tavlen, for constructive criticism, og vi skulle så vælge vores ynglingsbillede. Det viste sig ret hurtigt at en af pigernes var favorit, og det var virkelig også godt! Så smukt! Og jeg sad bare og gloede på mit.  Der var dog et andet som jeg virkelig godt kunne lide, og så var der en pige som havde de sygeste lige linjer nogen sinde. Og så løftede Luke sin hånd, og sagde de magiske ord: "I like that painting right there, I like the sky and the mountains" og jep, han pegede på min. Og så rullede lavinen, eller noget, og der var faktisk tre eller fire som sagde at de godt kunne lide min, og at de virkelig syntes det var godt. Blev så glad!! Og så fortalte Mr. Crawford selvfølgelig hele historien om dette billede, og at det ikke var færdigt, for det fik jeg ikke mulighed for. Og så lavede vi det der constructive criticism lige indtil det ringede, så jeg nåede desværre ikke at tage billede af det... Gør det imorgen!

Her kommer her dog nogle billeder fra The Grand Traverse Circuit!

Posters!

Min 3D tegning!

Mega sødt bord!

Caramel apple!

Elskede stilen! Så sødt!

See what I did there?
Det var magneter, så man kunne rykke rundt på dem.
The Climb - Miley Cyrus

I Like Cake.. Tihi :-)

Malerrier - de to tættest på er mine ;)

Noget halløg på væggen. Så sødt!

Kristen eller Harmony der tegner :)

Vores underholdning i to timer...

En af mine Step-by-step tegninger :)

Little piano guy - so cute :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar