torsdag den 25. oktober 2012

Billeder :-)

Fik endelig lagt billederne fra turen til the corn maze over på computeren, så her kommer et par stykker ;)

Candy Corn - det smager rigtig gooooodt!
Ikke lige den udgave der, men den í slik-form :-)

Korn

Inde midt i the corn maze!

Mega fedt billede som Kristen har taget! Alle græskarene - alle fik ét gratis :)

Igen af Kristen - elsker det!

American family! :-))))

Vores pumpkins! Vi tog lige et ekstra med :-)


Gratid æblecider og donut!

Donut!

Derudover er alt fint. I går var vi i kirke - youth group - og jeg ved simpelthen ikke hvad der gik af mig, men jeg var så glad, og fjollet og overgearet, så jeg havde en rigtig dejlig aften! Så sjovt altså!

Derudover tog jeg også min pose lakridser med i skole igen, da Robbie havde plaget om det hele ugen. Det var igen en succes - for mig, bestemt ikke for Robbie. To andre drenge prøvede det også, og de kunne bestemt ikke lide det. Bare lugten af det gav dem kvalme! Så sjovt! Robbie beholdte den i munden - jeg optog det selvfølgelig - og man kan bare se hvordan han sidder og kæmper! Og til sidst rejser han sig og går for at spytte den ud! Måske kan jeg oploade videoen herinde, men den her dumme iPhone har selvfølgelig ikke optaget lyden igen -.- Ret træls. 

Dad prøvede det også, og til trods for at lidt sjovt udtryk da han først smagte den, så beholdte han den i munden for - ligesom Robbie - at se om den blev bedre. Det mente han ikke den gjorde. Han mente dog at han måske godt kunne vende sig til det! Ham fik jeg også på video :-P

De sidste par dage i skolen har været lette - i klasserne! Jeg styrer bare til at tegne manner! Bliver helt overrasket hver gang jeg er færdig med en tegning ;)
I nutrition and food er vi ved at lære hvordan man måler mel op osv, og imorgen (fredag) har vi så en test, og hvis man ikke består den, kan man ikke få lov til at lave mad! Og det har vi altså "kun" ventet på i 8 uger. Er så klar til at lave noget mad nu!
I Yearbook sidder jeg bare og stirrer på skærmen. Er så meget ikke kreativ når det kommer til yearbook sider. Jeg kan godt lide det rydelig og clean, men det ser altså bare kedeligt ud! Ville ønske det var en film vi skulle lave - så er jeg klar!
Geometri er SÅ LET(!!) lige for tiden. Når læreren står og forklare og stiller spørgsmål, og ingen svarer, skriger jeg nærmest af ham (bare rolig, det gør jeg altså ikke - lidt selvkontrol har jeg dog) bare så han kan komme videre! Selvom det er nye ting jeg lærer, så er det så let! Idag havde vi en test som skulle tage ca. 60-65 minutter. Jeg var færdig på 20, så jeg satte mig og lavede the Extra Credit opgave, bare for sjov. Tror måske det er fordi at det bare er en mere grundig gennemgang af alt det jeg har lært før, og så er der selvfølgelig tilføjet nogle ekstra ting, men når man først har forstået konceptet, så er det jo meget let at regne resten ud.

Sofia kunne ikke tage med i kirke i går, og om aftenen sad Kristen og jeg og kiggede lidt på hinanden. "Jeg savner Sofia, jeg har ikke set hende i en uge," sagde Kristen så. "Du har ikke set hende i to;" kommenterede jeg, og Kristen sad bare med det samme udtryk. "Jeg har ikke set hende i to uger, det er helt underligt, når hun ikke er her onsdag" (eller noget i den stil). "Jeg savner hende også;" sagde jeg så, og så sad vi bare det. Det var virkelig helt underligt uden hende. Og hun har kun været her to gange! Haha, håber ikke hun bailer os nu, fordi så går Kristen og jeg da helt neden om og hjem, haha ;-)

Kristen og jeg har købt Halloween kostumer idag! Jeg ville være en hippi eller a pumpkin, men da vi så tog hen i anden forretning (vi brugte 75 minutter i en anden forretning, hvor der ikke var nogen gode ting, fordi Dad skulle arbejde-.-), ville Kristen være et græskar, så det accepterede jeg, som den gode søster jeg er. Så så jeg at man kunne være en baby!! Ja en baby! Og så fløj jeg tilbage til børnehave klassen hvor Bolette, Julie, Clara (måske, kan ikke rigtig huske det) var klovnevægtløftere eller noget, og jeg var den klodsede baby-klovn, og da var jeg sikker på at jeg ville være en baby til Halloween! Og så ville Kristen være en drenge baby, så vi købte matchende babysuits - min i pink, hendes i baby-blå, med ænder på - og tuttende sutter! Og de er så dejlige!! Tror dog allerede Dad er træt af alt vores tutten med de fløjter :-))

Imorgen er der District Lock-In at the Y i Grand Rapids. Lock-In er hvor alle os unger fra kirken mødes i kirken - tror jeg, og tager så hen til the Y, med 300 andre unge, og så bliver vi lukket inde i the Y (det der motions center) fra klokken 12 (midnat) til 6 om morgenen. Der bliver serveret pizza og snacks, og så er der selvfølgelig massere af aktiviter! Alle siger det er er vildt fedt, så glæder mig!!
Om lørdagen holder Sofia så Halloween fest, så der tager vi hen om aftenen! Det skal nok blive hyggeligt.

Nu vil jeg smutte, tænker på alle derhjemme! Men jeg elsker det virkelig her!

Knus og kram, Pauline :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar