søndag den 28. oktober 2012

Lock-In(!!!) og Halloween fest hos Sofia

Denne weekend har været en stay-længe-up weekend! Fordi... Fredag/lørdag nat var der Lock-In. Lock-In gik ud på at vi - ungerne fra vores kirke - tog sammen med 300 andre børn fra distriktet (alle fra Nazarene kirker) ned til et motionscenter called the Y i Grand Rapids, klokken 10  fredag aften. Eller vi mødtes i kirken klokken 10, og så kørte Pastor Wes os ned til motioncenteret. Klokken 10:30 var vi der cirka, og ca. klokken 11:30 kom de voksne endelig og fortalte os om hvad vi måtte og ikke måtte, for vi stod bare og ventede på at vi skulle komme i gang. Cierra og Sidney (tog 12-årige piger fra kirken) kom så og spurgte om Kristen og jeg ville med i svømmehallen, og det ville vi selvfølgelig gerne. Så der var vi inde til klokken 1-1:30 (jep, stadig midt om natten) fordi så var der PIZZA! Lidt senere sad jeg så og snakkede med Macey, Jake og Carter fra kirken, og Carters ven Justin, som han havde inviteret, og jeg sad og legede med noget pap og lavede overskæg ud af det (jeg var træt okay? Og der ved skør :-P ) og så var der nogen der sagde noget om et TV, og så siger jeg henkastet: "Oh yeah, vi har ikke TV eller computere i Danmark, så vi bliver nødt til at lave vores eget legetøj," og de faldt alle sammen for den. Haha, det var så sjovt, og come on, Jake er lige så gammel som mig, Macey et halvt år ældre end mig og Carter og Justin er 14, de burde ligesom kunne regne ud at det ikke var sandt, men de troede på det. "Hvordan overlever i uden det?" Jeg kunne dog ikke holde masken særlig længe, inden jeg begyndte at grine helt vildt af dem! Så nemt altså! Så sjovt!!
Nå, men udover det, så var jeg træt - ramte væggen, som jeg kalder det, fordi det er som at du når til et punkt hvor du er RIGTIG træt, og så er det som om det helle vender ikke? Du bliver helt hyber og siger de underligste ting. Overtræt er det rigtige ord.Så jeg havde det rigtig sjovt. Omkring 4 nåede vi det punkt hvor hvis du satte dig ned faldt du i søvn, og hvis du stod var du helt overgearet. Vi spillede Squash (racketball) og på et tidspunkt hammer Macey bolden mod væggen (vi kendte ikke rigtig reglerne) og så ryger den lige tilbage i maven på hende! Var flad af grin.

Vi var tilbage i kirken klokken 6 lørdag morgen, og vi var hjemme cirka klokken 6:10, og så sov jeg cirka klokken 6:30, og jeg stod op fredag klokken 6:23, så jeg havde været vågen i 24 og 7 minutter på det tidspunkt! Ret cool! Var så træt!

Vågnede så klokken 12, satte mig ind og så noget TV, tog en halvtimes lur, og klokken 5 tog vi så til Halloween fest hos Sofia, hvor Kristen og jeg var klædt ud som babyer! Der skete ikke rigtig noget det, og det var mest Sofia's søskendes venner der var der, så vi sad bare og snakkede og hang ud med en dreng som hed Zack. Han var så cool! Meget pige agtig, og så vidste han alt om de græske guder, så han forklarede om alt muligt. Vidste alt muligt cool fis.

Sofia tog så med herhjem og sov, så da vi kørte fra hendes hus lidt over 10, kørte vi forbi McD, fordi Sofia ville have nuggets og pomfrittes - Kristen og jeg fik varmkakao - så vi kom først i seng ved 12-tiden. Og så op og kirke her til morgen. Var faktisk næsten slet ikke træt, men mit hovede er godt nok lidt tungt nu...

Tog nogle billede til festen, som jeg vil dele med jer, og så tror jeg, at jeg smutter! Idag er min mors fødselsdag, så STORT TILLYKKE TIL MIN MOR!!!!

Har lige skypet 1-2 timer med min skønne familie, så hyggeligt! Savner min mor og far, og min hund, og min lillebror, og lillesøster, men på en god sund måde! Har ikke lyst til at tage hjem endnu ;)



Halloween-muffins!

Blood-Juice står der på den røde flaske!
COLA!

Så cool altså! :)

De var over det hele.... Eew.

Punch!

Kage!! Med edderkop på...

DANMARK!

Sofia!

Kristen med baby kostume på!

"I fell so completely in love with these shoes, I bought enough pairs to last my whole lifetime. This is my last pair." (There for I must go (die)).
Elsker den film! Så sød og genial!

McDonald's klokken 23 om natten...

Mine højtelskede MnMs!!
Det var bare det.. Håber ikke indlægget blev for langt ;-)

Knus og kram Pauline!


Og igen: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN MOR! Det var så dejligt at snakke med jer alle!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar